|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Lenka Hlávková, Ph.D. (17.02.2023)
Literatura určená k prostudování bude doporučována postupně během výuky, částečně dle výběru pedagoga a částečně po diskusi se studenty na základě jejich odborného směřování. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Lenka Hlávková, Ph.D. (17.02.2023)
podmínky atestace – pravidelná docházka (minimálně 70% účast) – aktivní účast na diskusi včetně připravených otázek ke každému tématu. – 2 písemné referáty: 1) shrnutí aktuálního výzkumu v profilové oblasti studenta (rozsah 5-10 normostran), 2) diskuse o textu dle vlastního výběru z jiné oblasti (3-4 normostrany) |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Lenka Hlávková, Ph.D. (17.02.2023)
15. 2. diskuse nad programem IMS Congress 2022 a aktuálními tématy muzikologického výzkumu: https://pcoconvin.eventsair.com/ims22/program 22. 2. P. Gancarczyk: Musical Culture in Medieval Central Europe. In: The Oxford Handbook to Medieval Central Europe, https://academic.oup.com/edited-volume/43999/chapter/371443930 (+ M. Kundera: Únos Západu aneb tragédie střední Evropy - uloženo mezi soubory v SIS) 1. 3. nekoná se (přeloženo na 17. 5. ) 8. 3. K. Thurman: Performing Lieder, Hearing Race: Debating Blackness, Whiteness, and German Identity in Interwar Central Europe (uloženo mezi soubory v SIS) 15. 3. K. St Pierre: The ‘People’ in Czech and Slovak Music Criticism (uloženo mezi soubory v SIS) 22. 3. 29. 3. 5. 4. referát 12. 4. referát 19. 4. referát 26. 4. referát - vybraná oblast výzkumu 3. 5. referát - vybraná oblast výzkumu 10. 5. referát - vybraná oblast výzkumu 17. 5. |