|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zdeňka Eclerová (02.03.2016)
gramatiky. Velký důraz je kladen na schopnost prezentovat náročnější témata a schopnost vyjádřit svůj názor. Prezentace polemického tématu: Příprava: Učitel seznámí studenty s veškerými pravidly a určí datum prezentace pro každého studenta. Studenti si vyberou téma, které je polemické a dá se o něm dobře diskutovat. Studenti si připraví název prezentace a její základní body – tento návrh odevzdají učiteli. Po jeho souhlasu mohou začít připravovat prezentaci. Prezentace: Student přednese 10-15 minutovou prezentaci s použitím PowerPointu. Následuje prostor pro dotazy učitele i ostatních studentů. Poté pedagog i studenti kriticky hodnotí výkon přednášejícího studenta. Příklady vhodných témat: Hlavní město Indonésie by mělo být přesunuto na ostrov Bali. Vzdělání je zásadním klíčem ke zvýšení životní úrovně v Indonésie. Letecká společnost Garuda by měla mít povolen vstup na území Evropské unie. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zdeňka Eclerová (02.03.2016)
Student musí mít minimálně 75% účast na hodinách a průběžně se doma na seminář připravovat. Během tohoto kurzu prezentují studenti polemická témata, za prezentaci je jim udělen zápočet.
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zdeňka Eclerová (02.03.2016)
Základní studijní literatura: Robson, S., Kurniasih, Y., Basic Indonesian. Tuttle Publishing, Singapore 2010. Dubovská, Z., Indonéština, Praha 1998. Harmin Lee; Dorsy Lesmana, Indonesian Conversation for Foreigners, Singapore. Nordholt H. S., Steijlen, F., Percakapan Bahasa Indonesia/Conversations in Indonesian, Leiden 2008. Doporučená literatura: Englebretson, R., Searching for Structure: The Problem of Complementation in Colloquial Indonesian Conversation (Studies in Discourse and Grammar), Amsterdam; Philadelphia 2003. Robson, S., Instant Indonesian : How to Express 1,000 Different Ideas with Just 100 Key Words and Phrases, Boston 2004. Nur Airifin Chaniago, Arief Budiman, Kamus Lengkap Peribahasa Indonesia, Bandung 2003.
|