|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Monika Mužáková, Ph.D. (29.11.2018)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Tereza Hradilová, Ph.D. (14.10.2020)
Výuka v ZS 20/21 probíhá individuálně dle možností studentů a to jak prezenční, tak náhradní, on-line cestou (např. skrze on-line doučování dětí atd). Situace se mění dle možností a nařízení vlády ČR. Komunikace s vyučující probíhá skrze e-mail. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Monika Mužáková, Ph.D. (30.10.2019)
HÁJKOVÁ,V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada2010. ISBN 978-80-247-3070-7 MULLER,O a kol. Dítě se speciálními potřebami v běžné škole. UP Olomouc 2001. ISBN 80-244-0231-9 BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Brno 2016. ISBN 978-80-7315-255-0 BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení. Brno 2007. ISBN 978-80-7315-140-9 RVP a ŠVP pro ZŠ, pro ZŠ speciální |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Monika Mužáková, Ph.D. (30.10.2019)
Vykonat praxi v požadovaném rozsahu dvanácti hodin podle studijního plánu na vybraných školách a zařízeních pro děti, žáky, studenty a dospělé osoby se speciálními vzdělávacími potřebami. O své pedagogické činnosti si student povede záznamy, které předloží při reflexi praxe. Potvrzení o vykonané praxi předloží k zápočtu. |