PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2020/2021
   Přihlásit přes CAS
Náslechová praxe v SPPG- AP/ ZŠ - OPBS2S119B
Anglický název: Study visit - teacher assistent/primary school
Zajišťuje: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2018 do 2021
Semestr: zimní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/1, Z [HT]
Počet míst: neurčen / 30 (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: doc. PhDr. Monika Mužáková, Ph.D.
Vyučující: PhDr. Tereza Hradilová, Ph.D.
Korekvizity : OPBS2S101A
Neslučitelnost : OPBS2S120B
Je neslučitelnost pro: OPBS2S120B
Anotace -
Poslední úprava: doc. PhDr. Monika Mužáková, Ph.D. (29.11.2018)
Předmět je zacílen na přímé poznávání a evaulaci práce asistenta pedagoga v procesu vzdělávání žáka se speciálními potřebami v rámci inkluzivního školství.
Deskriptory
Poslední úprava: PhDr. Tereza Hradilová, Ph.D. (14.10.2020)

Výuka v ZS 20/21 probíhá individuálně dle možností studentů a to jak prezenční, tak náhradní, on-line cestou (např. skrze on-line doučování dětí atd). Situace se mění dle možností a nařízení vlády ČR. Komunikace s vyučující probíhá skrze e-mail.

Literatura -
Poslední úprava: doc. PhDr. Monika Mužáková, Ph.D. (30.10.2019)

HÁJKOVÁ,V., STRNADOVÁ, I.  Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada2010. ISBN 978-80-247-3070-7

MULLER,O a kol. Dítě se speciálními potřebami v běžné škole. UP Olomouc 2001. ISBN 80-244-0231-9

BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol.  Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Brno 2016. ISBN 978-80-7315-255-0

BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení. Brno 2007. ISBN 978-80-7315-140-9

RVP a ŠVP pro ZŠ, pro ZŠ speciální

Podmínky zakončení předmětu -
Poslední úprava: doc. PhDr. Monika Mužáková, Ph.D. (30.10.2019)

Vykonat praxi v požadovaném rozsahu dvanácti hodin podle studijního plánu na vybraných školách a zařízeních pro děti, žáky, studenty a dospělé osoby se speciálními vzdělávacími potřebami. O své pedagogické činnosti si student povede záznamy, které předloží při reflexi praxe. Potvrzení o vykonané praxi předloží k zápočtu.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK