PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2020/2021
   Přihlásit přes CAS
Speciální terapeutická podpora - Po kochleární implantaci - OKNSP18237
Anglický název: Special Edu Support - for Cochlear Implantation
Zajišťuje: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2010
Semestr: letní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/0, Z [HS]
Rozsah za akademický rok: 8 [hodiny]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: kombinovaný
Způsob výuky: kombinovaný
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: Mgr. Barbara Valešová Malecová, Ph.D.
Neslučitelnost : OKNSP18231, OKNSP18232, OKNSP18233, OKNSP18235, OKNSP18236
Prerekvizity : OKNSP18901, OKNSP18911
Záměnnost : ONSP18237
Je neslučitelnost pro: OKNSP18231, OKNSP18235, OKNSP18233, OKNSP18232, OKNSP18236
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace - slovenština
Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (24.06.2010)
Študenti získajú teoretické poznatky o vymedzení biblioterapie a jej cieľoch, o formách a metódach biblioterapie, o zostavovaní biblioterapeutických programov a stretnutí a o špecifikách aplikácie biblioterapie u vybraných skupín osôb vyžadujúcich terapeutické pôsobenie. Študenti sa aj prakticky oboznámia s niektorými biblioterapeutickými technikami a aktivitami.
Literatura - slovenština
Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (24.06.2010)

Prednášky k predmetu

Sylabus - slovenština
Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (24.06.2010)

Témy predmetu:

1. Definovanie pojmov biblioterapia, paremiologická terapia a poetoterapia

2. Formy biblioterapie

3. Ciele biblioterapie

4. Štruktúra biblioterapeutického programu a stretnutia

5. Funkcie literárneho textu využívané v biblioterapii

6. Metódy práce s literárnym textom/metódy biblioterapie (vonkajšie metódy, vnútorné metódy)

7. Vývin čitateľského záujmu

8. Práca s príbehom

9. Špecifiká biblioterapie u:

? detí so špecifickými poruchami učenia

? chorých, hospitalizovaných dospelých a detí

? seniorov

? osôb s psychiatrickým ochorením

? alkoholikov

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK