Poslední úprava: CERNOCHO/PEDF.CUNI.CZ (25.09.2016)
BIGGS, J.,B., MOORE, P.,J. The Process of Learning. New York : Prentice Hall, 1993. BLÍŽKOVSKÝ, B. Systémová pedagogika. Ostrava : Amosius servis, 1997.BRUNER, J. Toward a Teory of Instruction. Cambridge, MA : HU Press, 1966. COLLIS, B., MOONEN, J. An on-going journey: Technology as a learning workbench [on-line]. [cit. 12.9.2009]. University of Twente, Enschede, The Netlerlands, 2005. Dostupné na: http://www.bettycollisjefmoonen.nl/rb.htm. Constructionist approach to creative learning, thinking and education: Lessons for the 21st century. Proceedings. 12th European Logo Conference, 16-20 August 2010, Paris. (Eds.) J. E. Clayson, I. Kalaš. ČERNOCHOVÁ, M., KOMRSKA, T., NOVÁK, J. Využití počítače při vyučování. Náměty pro práci dětí s počítačem. Praha : Portál, 1998. DOCKTERMAN,D.A. Great Teaching in the One Computer Classroom. Tom Snyder Productions, 1990. FENCLOVÁ, J. Didaktické myšlení učitele fyziky. SPN : Praha, 1984. GEOFFREY, P. Moderní vyučování. Praha : Portál, 1996. JANÍK, T. Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání. Paido : Brno, 2009. KALAŠ, I. a kol. Konštrukcionizmus. Od Piageta po školu v digitálnom veku. Zvaná přednáška. DIDIFO2011, Banská Bystrica. KALAŠ, I. Spoznávame potenciál digitálnych technológií v predprimárnom vzdelávaní. Analytická štúdie. UNESCO, 2011. Ústav informácií a prognóz školstva : Bratislava, 2011 ISBN 978-5-905175-03-9 (anglický originál) KALHOUS, Z., OBST, O. a kol. Školní didaktika. Praha : Portál, 2002. MAŇÁK, J. Nárys didaktiky. Brno : Masarykova univerzita, 2003. MAŇÁK, J., ŠVEC, V. Výukové metody. Brno : Paido, 2003. MUDRÁK, D. Rozvíjení kompetence pro manipulaci se strukturami jako součást informační výchovy. Praha : PedF UK, 2007. Disertační práce. PETTY, G. Moderní vyučování. Praha : Portál, 1996. PRŮCHA, J. Moderní pedagogika. Praha : Portál, 1997. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha : VÚP, 2006. Rámcový vzdělávací program pro gymnázia. Praha : VÚP, 2005. kol. Informačně technologický základ. Katalog požadavků ke společné části maturitní zkoušky. CERMAT : ÚIV, 2006. kol. Škola pro 21.století. Akční plán pro realizaci "Koncepce rozvoje informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání pro období 2009 - 2013" (usnesení vlády č.1276/2008). MŠMT : Praha, 2009. SILBERMAN, M. 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování. Praha : Portál, 1997. SLAVÍK, J., NOVÁK, J. Počítač jako pomocník učitele. Efektivní práce s informacemi ve škole. Praha : Portál, 1997.
SLAVÍK, J. a kol. Tvorba jako způsob poznávání. Karolinum : Praha, 2013. SKALKOVÁ, J. Obecná didaktika. Praha : ISV, 1999. SKALKOVÁ,J. Pedagogika a výzvy nové doby. Brno : Paido, 2004. ISBN 80-7315-060-3. TAYLOR, R. P. In: R. P. Taylor (Ed.) The computer in school: Tutor, tool, tutee (s.1-10). New York: Teachers College Press, 1980. Dostupné na: http://www.citejournal.org/articles/v3i2seminal1.pdf TAYLOR, R. P. Reflections on The Computer in the School. Contemporary Issues in Technology and Teacher Education [Online serial] 3(1), 2003. [cit.12.9.2009]. Dostupné na: http://www.citejournal.org/vol3/iss1/seminal/article2.cfm UDEN, L., BEAUMONT, C. Traditional vs. Cognitive Learning. Chapter in: Technology and Problem-Based Learning. 2006.
Poslední úprava: CERNOCHO/PEDF.CUNI.CZ (30.01.2012)
BIGGS, J.,B., MOORE, P.,J. The Process of Learning. New York : Prentice Hall, 1993. BRUNER, J. Toward a Teory of Instruction. Cambridge, MA : HU Press, 1966. BIGGS, J.,B., MOORE, P.,J. The Process of Learning. New York : Prentice Hall, 1993. COLLIS, B., MOONEN, J. An on-going journey: Technology as a learning workbench [on-line]. [cit. 12.9.2009]. University of Twente, Enschede, The Netlerlands, 2005. Dostupné na: http://www.bettycollisjefmoonen.nl/rb.htm. COLLIS, B., MOONEN, J. An on-going journey: Technology as a learning workbench [on-line]. [cit. 12.9.2009]. University of Twente, Enschede, The Netlerlands, 2005. Dostupné na: http://www.bettycollisjefmoonen.nl/rb.htm. Constructionist approach to creative learning, thinking and education: Lessons for the 21st century. Proceedings. 12th European Logo Conference, 16-20 August 2010, Paris. (Eds.) J. E. Clayson, I. Kalaš. DOCKTERMAN,D.A. Great Teaching in the One Computer Classroom. Tom Snyder Productions, 1990. KALAŠ, I. Spoznávame potenciál digitálnych technológií v predprimárnom vzdelávaní. Analytická štúdie. UNESCO, 2011. Ústav informácií a prognóz školstva : Bratislava, 2011 ISBN 978-5-905175-03-9 (anglický originál) TAYLOR, R. P. In: R. P. Taylor (Ed.) The computer in school: Tutor, tool, tutee (s.1-10). New York: Teachers College Press, 1980. Dostupné na: http://www.citejournal.org/articles/v3i2seminal1.pdf TAYLOR, R. P. Reflections on The Computer in the School. Contemporary Issues in Technology and Teacher Education [Online serial] 3(1), 2003. [cit.12.9.2009]. Dostupné na: http://www.citejournal.org/vol3/iss1/seminal/article2.cfm UDEN, L., BEAUMONT, C. Traditional vs. Cognitive Learning. Chapter in: Technology and Problem-Based Learning. 2006. |