PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2020/2021
   Přihlásit přes CAS
Oborová praxe I. - OKBS1S104A
Anglický název: Special Educational Practice I
Zajišťuje: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2020 do 2020
Semestr: zimní
E-Kredity: 4
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/0, Z [HT]
Rozsah za akademický rok: 25 [hodiny]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: kombinovaný
Způsob výuky: kombinovaný
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D.
Korekvizity : OKBS1S101A, OKBS1S102A, OKBS1S103A, OKBS1S105A
Záměnnost : OPBS1S104A
Je korekvizitou pro: OKBS1P106A, OKBS1S105A, OKBS1S103A, OKBS1S101A, OKBS1S102A
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (26.09.2019)
Student volí školu /zařízení/ dle svého výběru. Je možno volit školu či zařízení, kde student pracuje. O své praxi si vede osobní záznamy a na svoji speciálně pedagogickou činnost se soustavně připravuje jak teoreticky, tak prakticky. Praxe bude vykonávána na speciálně pedagogických zařízeních a na školách pro děti, žáky, studenty a dospělé osoby se speciálními vzdělávacími potřebami ale i tam, kde jsou tyto osoby vřazeny do hlavního proudu vzdělávání. Student se praxí připravuje na provázení a podporu osob se speciálními vzdělávacími potřebami.
Literatura
Poslední úprava: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (26.09.2019)

HÁJKOVÁ,V., STRNADOVÁ, I.  Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada2010. ISBN 978-80-247-3070-7

MULLER,O a kol. Dítě se speciálními potřebami v běžné škole. UP Olomouc 2001. ISBN 80-244-0231-9

BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol.  Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Brno 2016. ISBN 978-80-7315-255-0

BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení. Brno 2007. ISBN 978-80-7315-140-9

RVP a ŠVP pro ZŠ, pro ZŠ speciální

Podmínky zakončení předmětu
Poslední úprava: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (26.09.2019)

Vykonat praxi v požadováném rozsahu podle studijního plánu. O své pedagogické činnosti si povede záznamy, které předloží spolu s potvrzením o vykonané praxi k zápočtu.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK