PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2020/2021
   Přihlásit přes CAS
Seminář k bakalářské práci - OKB01N129A
Anglický název: Seminar for the Final Bachelor Thesis
Zajišťuje: Katedra preprimární a primární pedagogiky (41-KPPP)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2019 do 2021
Semestr: zimní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/0, Z [HT]
Rozsah za akademický rok: 4 [hodiny]
Počet míst: neurčen / neurčen (30)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: kombinovaný
Způsob výuky: kombinovaný
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: doc. PaedDr. Soňa Koťátková, Ph.D.
Vyučující: doc. PaedDr. Soňa Koťátková, Ph.D.
Prerekvizity : OKB01N121A
Záměnnost : OPB01N129A
Anotace -
Poslední úprava: doc. PaedDr. Soňa Koťátková, Ph.D. (21.09.2022)
Předmět seznamuje se základními požadavky na tento typ závěrečné práce - se strukturou, s formálním a obsahovým vymezením a členěním. Informuje o správném uvádění odkazů na odborné zdroje v textu práce i v bibliografickém zápisu v seznamu literatury. Studenti dále pracují se svými zvolenými tématy tak, že ve skupinové práci o nich referují, seznamují s řešeným problémem, vysvětlují cíl, kladou si výzkumné otázky pro praktickou část, diskutují o vhodném výzkumném vzorku ve vztahu k tématu, orientují se v adekvátních metodách praktické části práce a informují o vhodné literatuře ve vztahu ke zvolenému tématu. Tato část má interaktivní podobu a vede studenty k diskuzi nad předkládanými tématy. Požadavkem k zápočtu je osobní seznámení s vlastní rozpracovanou BP ve studentské skupině (s řešeným problémem, cílem, metodami, respondenty a studovanou literaturou k tématu).
Deskriptory
Poslední úprava: doc. PaedDr. Soňa Koťátková, Ph.D. (22.09.2022)

Informace,dotazy a konzultace k předmětu na adrese: sona.kotatkova@pedf.cuni.cz

 

Literatura
Poslední úprava: doc. PaedDr. Soňa Koťátková, Ph.D. (22.09.2022)

Základní studijní literatura:

ECO, U. Jak napsat diplomovou práci. Olomouc: Votobia, 1997. ISBN 80-7178-173-7.

GAVORA, P. Výzkumné metody v pedagogice. Příručka pro studenty, učitele a výzkumné pracovníky. Brno. Paido, 1996. ISBN 80-85913-15-X.

CHRÁSTKA, M. Hypotézy a jejich ověřování v klasických pedagogických výzkumech. Olomouc: Votobia, 2005. ISBN 807220-253-7.

PELIKÁN, J. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. 2.vydání. Praha: Karolinum, 2011. ISBN 978-80-246-1916-3.

PRŮCHA, J. Pedagogický výzkum, uvedení do teorie a praxe. Praha: Karolinum, 1995. ISBN 80-7184-132-3.

Opatření děkana PedF UK č. 37/2017

Opatření děkana PedF UK č. 38/2020.

webové stránky katedry primární pedagogiky

 

Další studijní literatura:

JANOUŠEK, J. a kol. Metody sociální psychologie. Praha: SPN, 1986.

ŠVAŘÍČEK, R., ŠEĎOVÁ, K. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-7367-313-0.

Podmínky zakončení předmětu
Poslední úprava: doc. PaedDr. Soňa Koťátková, Ph.D. (22.09.2022)

Požadavkem k zápočtu je seznámení se stavem rozpracování vlastní BP ve studentské skupině (s řešeným problémem, cílem, metodami,respondenty a studovanou literaturou k tématu) nebo v písemném vypracování.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK