PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2020/2021
   Přihlásit přes CAS
Současné trendy v didaktice TV - OK0520125
Anglický název: Contemporary trends in Didactics of P. E.
Zajišťuje: Katedra tělesné výchovy (41-KTV)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2017
Semestr: letní
E-Kredity: 3
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/0, KZ [HS]
Rozsah za akademický rok: 10 [hodiny]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: kombinovaný
Způsob výuky: kombinovaný
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: doc. PhDr. Hana Dvořáková, CSc.
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: DVORAKO/PEDF.CUNI.CZ (23.11.2012)
Cílem předmětu je zopakovat základní informace o pohybových činnostech v naplňování RVP PV v praxi mateřské školy a navázat informacemi z teorie didaktiky včetně příkladů řízení pohybových činností v MŠ a pokusit se změny implementovat do praxe posluchaček.
Literatura
Poslední úprava: DVORAKO/PEDF.CUNI.CZ (27.11.2012)

Hendl,J., Dobrý,L. a kol. Zdravotní benefity pohybových činností. Praha: Karolinum 2011.

Sigmund,E. a Sigmundová,D. Pohybová aktivita pro podporu zdraví dětí a mládeže. Olomouc: UPOL, 2011.

Dvořáková,H. Pohybové činnosti pro předškolní vzdělávání. Aktualizované vydání. Praha: RAABE, 2009, 149 s.

Dvořáková, H. Sportujeme s nejmenšími dětmi. 2. přeprac. vydání. TeMi 2009, 122 s.

Dvořáková, H. Výchova ke zdraví v tělesné výchově. Moderní vučování, 17, 2012, č.1, s.20-22.

Dvořáková, H. Pohybem ke zdraví. Poradce ředitelky mateřské školy. 1, 2012, č. 9, s. 7-11.

 

Sylabus
Poslední úprava: DVORAKO/PEDF.CUNI.CZ (23.11.2012)

Pohybové činnosti jako prostředek naplňování RVP PV, propojování různých cílů a kompetencí v pohybových činnostech, diskuse k realizaci pohybových činností s různými cíli, jejich individualizace ve vztahu předpokladům dětí. Informace z teorie a praktické příklady z řízení netradičními metodami. Autoevaluace a evaluace vlastní praxe s pokusem o případnou vlastní změnu řízení.

 

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK