|
|
|
||
Poslední úprava: ESSEROVK (02.01.2011)
|
|
||
Poslední úprava: ESSEROVK (02.01.2011)
GIRARDET, J.; GRIDLIG, J.-M.; FRÉROT, J.-L. Panorama 1 - 4, méthode de français. Paris: Clé International, 1996 - 2000. DOMINIQUE, P.; GIRARDET, J.; VERDELHAN, M. Le nouveau sans fronti?res 1 - 4, méthode de français. Paris: Clé International, 1988 - 1993. BOULARÉS, M.; FRÉROT, J.-L. Grammaire progressive du français avec 400 exercices. Paris: Clé International, 1997. GRÉGOIRE, M.; THIÉVENAZ, O. Grammaire progressive du français avec 500 exercices. Paris: Clé International, 2002. CHOLLET, I.; ROBERT, J.-M. Point par point: Exercices de grammaire française. Paris: Didier, 2000. HENDRICH, J.; RADINA, O.; TLÁSKAL, J. Francouzská mluvnice. Praha: SPN, 1991. PRAVDA, M.; PRAVDOVÁ, M. Francouzská konverzace. Praha: SPN, 1989. PRAVDA, M.; PRAVDOVÁ, M.; REJTHAROVÁ, V. Mluvená francouzština. Praha: Academia, 1997. TIONOVÁ, A. Francouzština pro pokročilé. Praha: SPN, 1989. Le français dans le monde : la revue internationale des professeurs de français. Paris : Hachette Denní tisk, audio a video nahrávky, lingvistické časopisy |
|
||
Poslední úprava: ESSEROVK (02.01.2011)
Course requirements: Active participation at the seminars (min. 75% attendance). Analysis of the French coursebook PANORAMA, mastering of the oral and written form of both vocabulary and grammar covered in 12 units (basis of the French verbal system, pronouns expressing object, subjunctive, passive voice, conditional mood, expression of hypothesis; interrogative, demonstrative, possessive and negative pronouns, adverbs, present participle, gerund, relative clauses). Accomplishment of homework set to be done individually, study of further additional exercices and texts, as well as materials from the seminars conducted by a French lector. |
|
||
Poslední úprava: ESSEROVK (02.01.2011)
Cíl a obsah:Zopakovat a dále prohlubovat jazykové kompetence získané na střední škole, rozvíjet komunikativní dovednosti a rozšiřovat konverzační okruhy. Rozvíjet pohotovost orientovat se ve francouzsky mluvícím prostředí, porozumět francouzskému mluvenému i psanému projevu (compréhension orale et écrite) a správně se vyjadřovat ústně i písemně (expression orale et écrite). Dbát na správnou výslovnost, přirozenou plynulou dikci a melodii věty, nácvik hlasitého čtení. Procvičovat pravopis diktáty. Rozvíjet vlastní ústní a písemný projev, překlad, reprodukci a résumé v rámci vybraných témat. |