|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (10.11.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (10.11.2019)
Rozvinout předpoklady studentů pro projektování, realizaci a hodnotící reflexi vlastní pedagogické činnosti i náhledu na proces a výsledek výtvarných činností žáků v rámci výtvarné dimenze programů předškolního vzdělávání. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (10.11.2019)
Klíčová slova: Zodpovědnost rozhodování, plán, realizace, interakce, teoretické poznatky a zkušenost, proces a výsledek.
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (10.11.2019)
* HAZUKOVÁ,H. Příprava učitele na rozhodování ve výtvarné výchově I.1.vyd. Praha: Pedagogická fakulta UK,1994. 36 s. (Připravováno přepracované vydání v r.2006) |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (10.11.2019)
Seminář, pedagogické pokusy studentů a jejichhodnotící reflexe.
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (11.10.2018)
Formy kontroly předmětu: zápočet Hodnotící reflexe pedagogických pokusů studentů. Prezentace jejich výsledků. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (10.11.2019)
Obsah - klíčová slova: Zodpovědnost rozhodování, plán, realizace, interakce, teoretické poznatky a zkušenost, proces a výsledek. Teorie:Aplikace teoretických poznatků do výtvarně výchovné praxe a teoretická reflexe vyučovacích pokusů studentů ve Vv. Praxe: Pedagogické pokusy studentů ve Vv a jejich zpětnovazebné hodnocení s didaktikem výtvarné výchovy. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (10.11.2019)
zápočet; přesné požadavky budou zadány v začátku kurzu |