|
|
|
||
Poslední úprava: DLOUHY/PEDF.CUNI.CZ (12.11.2012)
|
|
||
Poslední úprava: DLOUHY/PEDF.CUNI.CZ (20.11.2013)
Vytvořit základní představu o postavení a zaměření didaktiky školní TV.
|
|
||
Poslední úprava: HAJKOVAJ (22.05.2006)
Pávková, J. a kol. Pedagogika volného času. Praha: Portál, 1999. Teplý, Z. Zdraví, zdatnost, pohybový režim. Praha: ČASPV, 1995. Zimmerová, R. Netradiční sportovní činnost. Praha: Portál, 2001. Slepičková, I. Sport a volný čas. Praha: UK, 2000. |
|
||
Poslední úprava: DLOUHY/PEDF.CUNI.CZ (12.11.2012)
Pohybové aktivity ve volném čase, kultivace individuálně prospěšného trávení volného času. Činnosti školských a jiných zařízení zabezpečující fyzickou zábavu a edukaci ve volném čase. Preventivní funkce mimoškolní tělesné výchovy. Obsah, formy a prostředky mimoškolní tělesné výchovy, realizace mimoškolní edukace. Prožitkově orientovaná cvičení, zvláštnosti procesu učení ve výchově mimo vyučování, nové možnosti v pedagogice mimo vyučování a volného času, preventivně výchovná péče, ústavní a ochranná výchova. Instituce pro výchovu mimo vyučování a ve volném časepohybové aktivity seniorů. Ukončení: písemný test. |
|
||
Poslední úprava: DLOUHY/PEDF.CUNI.CZ (20.11.2013)
Požadavky ke splnění předmětu (zápočtu či zkoušky) jednoznačně vycházejí z obsahu sylabu, anotace a prostudovaného avizovaného seznamu literatury v popisu daného předmětu v SIS a jsou dále upřesněny vyučujícím vždy na začátku semestru. |