PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2020/2021
   Přihlásit přes CAS
Úvod do didaktiky AJ II - OB2301143
Anglický název: Introduction to TEFL Methodology II
Zajišťuje: Katedra anglického jazyka a literatury (41-KAJL)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2019
Semestr: letní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/1, Z [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Prerekvizity : OB2301042
Záměnnost : OB2301043
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: PaedDr. Marie Hofmannová (02.02.2019)
Kurz navazuje na nácvik strategií výuky v oblasti mluvnice, slovní zásoby a výslovnosti. První část kurzu demonstruje využívání aktivních strategií rozvoje řečových dovedností: poslech, mluvení, čtení a psaní. Studenti jsou vedeni k rozvoji jazykových prostředků potřebných pro výuku anglického jazyka a prokazují znalost didaktické terminologie. Následně pracují v malých týmech, vytvářejí vlastní přípravy na vyučování a výukové materiály, které využijí při samostatných výstupech v rámci vrstevnického vyučování.
Literatura
Poslední úprava: PaedDr. Marie Hofmannová (02.02.2019)

Doporučená literatura:

GRANT, N. Making the Most of Your Textbook. Longman, 1st published 1987.
MOON, J. Children Learning English. Oxford: Macmillan, 2005.
PÝCHOVÁ, I. Humanistické postupy z hlediska teorie a praxe ve výuce. Pedagogika, 1.vydání 1990, č.5, s.521-539.
UR, P., WRIGHT, A. Five-Minute Activities. C.U.P., 1st published 1993.
UR, P. A Course in Language Teaching, C.U.P. 2000.

Sylabus - angličtina
Poslední úprava: PaedDr. Marie Hofmannová (02.02.2019)

Úvod do didaktiky II. Sylabus.

 

1. Mistakes and correction

2. Teaching techniques: Listening

3. Teaching techniques: Speaking

4. Teaching techniques: Reading

5. Teaching techniques: Writing

6. Test: Classroom language and TEFL terminology

7. Peer-teaching + lesson analysis and feedback

8. Peer-teaching + lesson analysis and feedback

9. Peer-teaching + lesson analysis and feedback

10. Peer-teaching + lesson analysis and feedback

 

Podmínky zakončení předmětu - angličtina
Poslední úprava: PaedDr. Marie Hofmannová (02.02.2019)

80% docházka, 70% úspěšnost v písemném testu, úspěšná účast ve skupinové prezentaci  - vrstevnické vyučování

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK