PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2020/2021
   Přihlásit přes CAS
Didaktika V - O01301241
Anglický název: Methodology V
Zajišťuje: Katedra anglického jazyka a literatury (41-KAJL)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2012 do 2022
Semestr: zimní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/2, Z [HT]
Počet míst: neurčen / 17 (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: angličtina
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Vyučující: Mgr. Barbora Müller Dočkalová
Prerekvizity : O01301240
Anotace -
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (10.09.2022)
Kurz uzavírá řadu didaktických seminářů užším pohledem na téma hodnocení a poskytování zpětné vazby žákům. Účastníci získají teoretické znalosti i praktickou zkušenost s vybranými aspekty procesů hodnocení. Těmi jsou například stanovení vhodných cílů vzhledem k účelu hodnocení a ke kontextu výuky, výběr odpovídajících nástrojů nebo tvorba a realizace testů. Část kurzu je dále věnována zpětné vazbě, chybám, jejich opravování a další práci s nimi. Kromě toho studenti nadále rozvíjejí schopnost vést hodinu v anglickém jazyce.
Literatura -
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (26.10.2019)

Obligarory:

McKay, P.: Assessing Young Language Learners. Cambridge: Cambridge University Press, 2006.

 

Optional:

Betáková, L.: Angličtina učitele angličtiny. Plzeň: Fraus, 2006.

Cameron, L.: Teaching Languages to Young Learners. Cambridge: Cambridge University Press, 2001.

Gardner, B.; Gardner, F. Classroom English. Oxford basics. Oxford : Oxford University Press, 2000.

Harmer, J.: The Practice of English Language Teaching. Harlow: Pearson, 2007.

Hughes, A.: Testing For Language Teachers. Cambridge: Cambridge University Press, 1989.

Hughes, G.S.: A Handbook of Classroom English. Oxford : Oxford University Press, 1990.

Scrivener, J.: Learning Teaching. Oxford: Heinemann, 1994.

Slattery, M.; Willis, J.: English for Primary Teachers. Oxford: Oxford University Press, 2001.

Sylabus - angličtina
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (06.10.2016)

Introduction to assessment in ELT. Basic terms.

The assessment process.

Principles for assessing young language learners.

Testing.

Observation. Self-assessment. Peer assessment. Portfolio.

Assessing skills and subskills.

Feedback.

Mistakes and correction.

 

Podmínky zakončení předmětu -
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (12.09.2020)

1)      Aktivní účast, povoleny 2 absence

2)      Studium odborné literatury

3)      Mikrovyučování zaměřené na zdokonalování angličtiny učitele angličtiny. Součástí hodnocení je i jazyková a formulační úroveň.

4)      Tvorba a realizace testu nebo jiné formy hodnocení

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK