|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Mgr. Lenka Zemanová, Ph.D. (07.10.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Kropáčková, Ph.D. (04.06.2017)
Základní studijní literatura: JUCOVIČOVÁ, D., ŽÁČKOVÁ, H. Reedukace specifických poruch učení u dětí. Praha: Portál, 2008, ISBN 978-80-7367-474-8 KROPÁČKOVÁ, J. Budeme mít prvňáčka. Praha: Portál, 2008, ISBN 978-80-7367-359-8. KUCHARSKÁ, A., ŠVANCAROVÁ, D. Bezstarostné roky? Kroky a krůčky předškolním věkem. Praha: Scientia, 2003. JUCOVIČOVÁ, D., ŽÁČKOVÁ, H. Děti s odkladem školní docházky a jejich úspěšný start ve škole. Praha: D&H, 1998. ŠULOVÁ, L. Význam domácí přípravy pro začínajícího školáka. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer, 2014. ISBN 978-80-7478-542-9.
Další doporučená literatura: VERECKÁ N. Jak pomáhat dětem při vstupu do školy. Praha, Lidové noviny 2002. ISBN 80-7106-474-2. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Koželuhová, Ph.D. (08.09.2022)
Požadavky na zápočet: aktivní účast na prezenční výuce. Vypracování a prezentace případové studie dítěte s OŠD, se kterým bude student/ka realizovat individuální práci. |