|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Kropáčková, Ph.D. (19.09.2005)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petra Horská, Ph.D. (27.02.2019)
Cílem předmětu je odborný diskurz do problematiky rozvoje počáteční čtenářské gramotnosti a jejími vazbami na rozvoj čtenářské pregramotnosti. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petra Horská, Ph.D. (27.02.2019)
Křivánek,Z. - Wildová,R. : Didaktika prvopočátečního čtení a psaní. Praha, PedF UK 1997 |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petra Horská, Ph.D. (27.02.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petra Horská, Ph.D. (27.02.2019)
Obsah kurzu bude zaměřen na aktuální trendy rozvoje pregramotnosti a počáteční čtenářské gramotnosti u nás i v zahraničí, metodický a didaktický systém školního rozvoje počáteční gramotnosti. Zároveň bude integrována problematika psychologicko-lingvistická a speciálně-pedagogická. Orientace v základní terminologii (čtenářská pregramotnost, počáteční čtenářská gramotnost, čtenářská kompetence, komunikační kompetence atd.). Současné trendy rozvoje počáteční čtenářské gramotnosti Rozvoj čtenářské pregramotnosti Psychologické základy rozvoje počátků čtení a psaní Metody výuky čtení a psaní Hodnocení čtení a psaní Rozvoj počátků psaní u leváků |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jolana Ronková, Ph.D. (12.11.2018)
•100% účast na praxi, možnost nahradit
•test písma
•Aktivní účast na výuce
•Příprava 1 didaktického materiálu včetně metodického doporučení |