|
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Battistová (11.01.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Vaňková, Ph.D. (03.09.2018)
Cílem předmětu je seznámit studenty s možnostmi rozvoje algoritmického myšlení žáků na základní a střední škole různými prostředky a v závislosti na různých propedeutických prostředí nebo robotických programovatelných hračkách. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Vaňková, Ph.D. (03.09.2018)
Rozvoj informatického myšlení: http://imysleni.cz/ Příklady programovacích prostředí: Příklady pro teoretická východiska, popř. odborné publikace:
Další materiály poskytnuty v rámci prostředí LMS Moodle. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Vaňková, Ph.D. (14.05.2019)
pro atest je nutné:
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Battistová (11.01.2019)
ALGORITMICKÉ MYŠLENÍ, INFORMATICKÉ MYŠLENÍ ZPŮSOBY ZAČLEŇOVÁNÍ ALGORITMICKÉHO MYŠLENÍ DO VÝUKY, DO ŠVP; NOVÉ RVP A MOŽNOSTÍ IMPLEMENTACE ALGORITMICKÉHO MYŠLENÍ DO VÝUKY ŽÁKŮ NA ZÁKLADNÍ A STŘEDNÍ ŠKOLE DIDAKTICKÉ PROSTŘEDKY PRO ROZVOJ ALGORITMICKÉHO MYŠLENÍ |