|
|
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (24.09.2020)
|
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (13.09.2020)
Cílem předmětu je |
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (13.09.2020)
ČERNOCHOVÁ, M., KOMRSKA, T., NOVÁK, J. Využití počítače při vyučování. Náměty pro práci dětí s počítačem. Praha : Portál, 1998. JANÍK, T. Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání. Paido : Brno, 2009. KALHOUS, Z., OBST, O. et al. Školní didaktika. Praha : Portál, 2002. MAŇÁK, J., ŠVEC, V. Výukové metody. Brno : Paido, 2003. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Rámcový vzdělávací program pro gymnaziální vzdělávání. SENTANCE, S., BARENDSEN, E., SCHULTE, C. (Eds.) (2018) Computer Science Education. Perspectives on Teaching and Learning in School. Bloomsbury, 2018. SLAVÍK, J., NOVÁK, J. Počítač jako pomocník učitele. Efektivní práce s informacemi ve škole. Praha : Portál, 1997. SLAVÍK, J., CHRZ, V., ŠTECH, S. et al. (2013) Tvorba jako způsob poznávání. Praha : Karolinum, 2013. SLAVÍK, J., JANÍK, T., NAJVAR, P., KNECHT, P. (2017) Transdisciplinární didaktika. O učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky napříč obory. Masarykova univerzita, 2017. SLAVÍK, J. et al. (2020) Reflexe a hodnocení kvality výuky.ZČU : Plzeň, 2020. STUCHLÍKOVÁ I., JANÍK, T. et al. (2015). Oborové didaktiky: vývoj - stav - perspektivy. Brno: Masarykova univerzita, 2015. učebnice ICT a informaticky zaměřených předmětů pro ZŠ v ČR, na Slovensku, v Rusku, Velké Británi, aj. strategické materiály MŠMT pro vzdělávání (Strategie 2020, Strategie 2030+) materiály týkající se revize vzdělávací oblasti ICT (Informatika a ICT) učebnice pro informatiku, které vznikly v projektu PRIM (imysleni.cz)
učebnice informatiky a informaticky zaměřených předmětů pro ZŠ a SŠ v ČR, Rusku, na Slovensku, Velké Británii aj. učebnice informatiky pro SŠ |
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (13.09.2020)
Požadavky ke zkoušce: |
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (10.05.2019)
DIDAKTIKA INFORMAČNĚ-TECHNOLOGICKÉ A INFORMATICKÉ VÝCHOVY A JEJÍ PŘEDMĚT |
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (13.09.2020)
Požadavky k zápočtu: 1) Aktivní práce a úspěšné splnění všech úloh zadaných k řešení v prezenční výuce. 2) Aktivní práce a splnění všech úloh zadaných v systému on-line podpory prezenční výuky. 3) Zápočtová práce 1: Encyklopedie: ukázka problému z vybraného oboru, který není možné řešit bez počítačů. 4) Zápočtová práce 2: Soubor pojmových map. |