|
|
|
||
Poslední úprava: CERNOCHO/PEDF.CUNI.CZ (25.09.2016)
|
|
||
Poslední úprava: CERNOCHO/PEDF.CUNI.CZ (25.09.2016)
BRUNER, J. Toward a Teory of Instruction. Cambridge, MA : HU Press, 1966. JANÍK, T. a kol. Kvalita (ve) vzdělávání. Obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky. MA : Brno, 2013. KALHOUS, Z., OBST, O. a kol. Školní didaktika. Praha : Portál, 2002. MAŇÁK, J. Nárys didaktiky. Brno : Masarykova univerzita, 2003. MAŇÁK, J., ŠVEC, V. Výukové metody. Brno : Paido, 2003. PETTY, G. Moderní vyučování. Praha : Portál, 1996. PRŮCHA, J. Moderní pedagogika. Praha : Portál, 1997. kurikulární dokumenty: RVP ZV, RVP G, RVP SOŠ kol. Informačně technologický základ. Katalog požadavků ke společné části maturitní zkoušky. CERMAT : ÚIV, 2006. kol. Škola pro 21.století. Akční plán pro realizaci "Koncepce rozvoje informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání pro období 2009 - 2013" (usnesení vlády č.1276/2008). MŠMT : Praha, 2009. http://www.msmt.cz/uploads/soubory/tiskove_zpravy/Akcni_plan_Skola_21.pdfSILBERMA SILBERMAN, M. 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování. Praha : Portál, 1997. SKALKOVÁ, J. Obecná didaktika. Praha : ISV, 1999. SKALKOVÁ,J. Pedagogika a výzvy nové doby. Brno : Paido, 2004. ISBN 80-7315-060-3. SKALKOVÁ, J. Obecná didaktika. Praha : ISV, 1999. SLAVÍK, J. et. al. Tvorba jako způsob poznávání. Karolinum : Praha, 2013. STUCHLÍKOVÁ I., JANÍK, T. et al. (2015). Oborové didaktiky: vývoj - stav - perspektivy. Brno: Masarykova univerzita, 2015. |
|
||
Poslední úprava: CERNOCHO/PEDF.CUNI.CZ (05.12.2012)
Ústní a písemná zkouška zaměřená na ověření vědomostí tématických okruhů a dovedností aplikovat teoretické poznatky při řešení didaktických situací. |
|
||
Poslední úprava: CERNOCHO/PEDF.CUNI.CZ (25.09.2016)
DIDAKTIKA INFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE A JEJÍ PŘEDMĚT |
|
||
Poslední úprava: CERNOCHO/PEDF.CUNI.CZ (25.09.2016)
Požadavky k zápočtu: 2) odevzdání zápočtových prací: analýza úloh v učebnicích pro informaticky a informačně-technologických předmětů na ZŠ a SŠ, vytvoření 3 pojmových map 3) zpracování didaktického projektu ve formě přípravy učitele na výuku 1) prokázaná orientace v probíraných tématech 2) rozprava nad didaktickým projektem a případná diskuze o zápočtové práci |