|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Olga Palkosková, Ph.D. (21.01.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Olga Palkosková, Ph.D. (21.01.2019)
Hájková, E.; Havlová, I. Kapitoly z didaktiky slohu. Praha: Karolinum, 1991. SVOBODOVÁ, J. Jazyková specifika školské komunikace a výuka mateřštiny. Ostrava: PedF, 2000. ŠEBESTA, K.: Od jazyka ke komunikaci: didaktika českého jazyka a komunikační výchova. Praha: Karolinum, 1999 či 2005. Šimanovský, Z. Hry pro zvládání agresivity a neklidu. Praha: Portál, 2002. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Olga Palkosková, Ph.D. (31.01.2019)
Zdařilý projev bez hlasových, dechových a artikulačních nedostatků (zvýšený důraz je třeba klást na pečlivou artikulaci), důsledné používání spisovné variety národního jazyka (nesplnění tohoto požadavku znamená dodatečnou práci). Vše musí být splněno v průběhu seminářů. V opačném případě nebude udělen zápočet. Omluvenka je akceptována pouze od lékaře, soudu, policie.
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Olga Palkosková, Ph.D. (21.01.2019)
K05 Rétorika II
Forma projevu: zdařilý projev bez hlasových, dechových a artikulačních nedostatků (zvýšený důraz je třeba klást na pečlivou artikulaci), důsledné používání spisovné variety národního jazyka(nesplnění tohoto požadavku znamená dodatečnou práci). Vše musí být splněno v průběhu seminářů. V opačném případě nebude udělen zápočet. Omluvenka je akceptována pouze od lékaře, soudu, policie.
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Olga Palkosková, Ph.D. (21.01.2019)
Zdařilý projev bez hlasových, dechových a artikulačních nedostatků (zvýšený důraz je třeba klást na pečlivou artikulaci), důsledné používání spisovné variety národního jazyka(nesplnění tohoto požadavku znamená dodatečnou práci). Vše musí být splněno v průběhu seminářů. V opačném případě nebude udělen zápočet. Omluvenka je akceptována pouze od lékaře, soudu, policie.
|