|
|
Soubory | Komentář | Kdo přidal | |
Logolink_OP_VVV_hor_barva_cz (1).jpg | Kateřina Esserová, DiS. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (02.02.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (02.02.2019)
Základní literatura: COURTILLON J. Élaborer un cours du FLE. Paris: Hachette FLE, 2014. CUQ, J.-P., GRUCA, I. Cours de didactique du français langue étrangère et seconde. Grenoble: PUG, 2005. CUQ, J.-P. (dir.) Dictionnaire de didactique du français langue étrangère et seconde. Paris: CLE International, 2003. VANTHIER, H. : L'enseignement aux enfants en classe de langue. Paris: CLE International, 2009.
Základní literatura k videoreflexím: Daill, E., Stirman, M., Écrit et gestion du tableau. Hachette FLE, 2015. Daill, E., Stirman, M., Oral et gestion du tableau. Hachette FLE, 2017.
Doplňková literatura: BERTOCCHINI, P., CONSTANZO, E.: Manuel de formation pratique pour professeur de FLE. Paris: CLE International, 2008. (coll.) Enseigner le FLE - Pratiques de classe. Paris: Belin, 2005. HENDRICH, J. a kol.: Didaktika cizích jazyků. Praha: SPN, 1988. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (02.02.2019)
1. cyklus - před praxemi 2. cyklus |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (02.02.2019)
Aktivní účast ve výuce (max. 2 absence). Rozboz videonahrávky - vytvoření pracovního listu pro ostatní studenty. Rozbor vybranných didaktických situací na základě portfolia ze souvislé praxe I. Max. jeden opravný pokus. |