|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jana Macháčková, Ph.D. (06.09.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jana Macháčková, Ph.D. (06.09.2020)
Cílem předmetu je rozvíjení profesní kompetence budoucích učitelů 1. stupně základní školy. Zvláště prohlubování (a) matematických poznatků a didaktických přístupů k nim, (b)uplatňování těchto poznatků ve vyučovací praxi. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jana Macháčková, Ph.D. (06.09.2020)
Hejný, M., Kuřina F. Dítě, škola a matematika. Portál, Praha, 2001. Kuřina, F. a kol. Matematika a porozumění světu. Academia, Praha, 2009. Různé učebnice a sbírky úloh Vybrané texty z publikací dostupných na www.suma.jcmf.cz, zvláště z: Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky Učební texty pro ESF
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jana Macháčková, Ph.D. (06.09.2020)
Seminář Kolektivní reflexe. Diskuze. V případě přechodu na distanční výuku z důvodu nemožnosti konat |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jana Macháčková, Ph.D. (11.09.2020)
Aktivní účast na semináři nebo v případé přechodu na distanční výuku. Písemné vypracovávání úkolů podle požadavků průběžně zadávaných na semináři.
V případě přechodu na distanční výuku z důvodu nemožnosti konat prezenční výuku na fakultě bude výuka organizována v G- suit v čase původní prezenční výuky. K udělení zápočtu bude kromě písemného vypracování úkolů vyžadována aktivní účast na této výuce, jejímž předpokladem je přítomnost kamery a mikrofonu na straně studenta. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jana Macháčková, Ph.D. (06.09.2020)
Obsah vzdělávání jako systém propedeutik. Tématické okruhy: Čísla a početní operace; Vztah celek - část; Závislosti; Práce s daty; Geometrie.Vyhledávání prostředí stimulujících probírání určitého tématu (a naopak - které téma je vhodné probírat v určitém prostředí). |