Poslední úprava: CERNOCHO/PEDF.CUNI.CZ (13.01.2012)
BIGGS, J.,B., MOORE, P.,J. The Process of Learning. New York : Prentice Hall, 1993. BLÍŽKOVSKÝ, B. Systémová pedagogika. Ostrava : Amosius servis, 1997. BRUNER, J. Toward a Teory of Instruction. Cambridge, MA : HU Press, 1966 de BONO, E. Six Thinking Hats. Penguin Books, 2008. Constructionist approach to creative learning, thinking and education: Lessons for the 21st century. Proceedings. 12th European Logo Conference, 16-20 August 2010, Paris. (Eds.) J. E. Clayson, I. Kalaš. DOCKTERMAN,D.A. Great Teaching in the One Computer Classroom. Tom Snyder Productions, 1990. Informatika. Základní úroveň obtížnosti. Katalog požadavků zkoušek společné části maturitní zkoušky platný od školního roku 2011/2012. MŠMT, 2010. http://www.novamaturita.cz/katalogy-pozadavku-1404033138.html. Informatika. Vyšší úroveň obtížnosti. Katalog požadavků zkoušek společné části maturitní zkoušky platný od školního roku 2011/2012. MŠMT, 2010. http://www.novamaturita.cz/katalogy-pozadavku-1404033138.html. GEOFFREY, P. Moderní vyučování. Praha : Portál, 1996. KALAŠ, I. a kol. Konštrukcionizmus. Od Piageta po školu v digitálnom veku. Zvaná přednáška. DIDIFO2011, Banská Bystrica. KALHOUS, Z., OBST, O. a kol. Školní didaktika. Praha : Portál, 2002. MAŇÁK, J. Nárys didaktiky. Brno : Masarykova univerzita, 2003. MAŇÁK, J., ŠVEC, V. Výukové metody. Brno : Paido, 2003. PETTY, G. Moderní vyučování. Praha : Portál, 1996. PRŮCHA, J. Moderní pedagogika. Praha : Portál, 1997. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha : VÚP, 2006. Rámcový vzdělávací program pro gymnázia. Praha : VÚP, 2005. kol. Škola pro 21.století. Akční plán pro realizaci "Koncepce rozvoje informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání pro období 2009 - 2013" (usnesení vlády č.1276/2008). MŠMT : Praha, 2009. http://www.msmt.cz/uploads/soubory/tiskove_zpravy/Akcni_plan_Skola_21.pdf SILBERMAN, M. 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování. Praha : Portál, 1997. SKALKOVÁ, J. Obecná didaktika. Praha : ISV, 1999. SKALKOVÁ,J. Pedagogika a výzvy nové doby. Brno : Paido, 2004. ISBN 80-7315-060-3.
Poslední úprava: CERNOCHO/PEDF.CUNI.CZ (10.01.2012)
BIGGS, J.,B., MOORE, P.,J. The Process of Learning. New York : Prentice Hall, 1993. BLÍŽKOVSKÝ, B. Systémová pedagogika. Ostrava : Amosius servis, 1997. BRUNER, J. Toward a Teory of Instruction. Cambridge, MA : HU Press, 1966 Constructionist approach to creative learning, thinking and education: Lessons for the 21st century. Proceedings. 12th European Logo Conference, 16-20 August 2010, Paris. (Eds.) J. E. Clayson, I. Kalaš. DOCKTERMAN,D.A. Great Teaching in the One Computer Classroom. Tom Snyder Productions, 1990. GEOFFREY, P. Moderní vyučování. Praha : Portál, 1996. KALAŠ, I. a kol. Konštrukcionizmus. Od Piageta po školu v digitálnom veku. Zvaná přednáška. DIDIFO2011, Banská Bystrica. KALHOUS, Z., OBST, O. a kol. Školní didaktika. Praha : Portál, 2002. MAŇÁK, J. Nárys didaktiky. Brno : Masarykova univerzita, 2003. MAŇÁK, J., ŠVEC, V. Výukové metody. Brno : Paido, 2003. PETTY, G. Moderní vyučování. Praha : Portál, 1996. PRŮCHA, J. Moderní pedagogika. Praha : Portál, 1997. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha : VÚP, 2006. Rámcový vzdělávací program pro gymnázia. Praha : VÚP, 2005. kol. Informačně technologický základ. Katalog požadavků ke společné části maturitní zkoušky. CERMAT : ÚIV, 2006. kol. Škola pro 21.století. Akční plán pro realizaci "Koncepce rozvoje informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání pro období 2009 - 2013" (usnesení vlády č.1276/2008). MŠMT : Praha, 2009. http://www.msmt.cz/uploads/soubory/tiskove_zpravy/Akcni_plan_Skola_21.pdfSILBERMAN, M. 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování. Praha : Portál, 1997. SKALKOVÁ, J. Obecná didaktika. Praha : ISV, 1999. SKALKOVÁ,J. Pedagogika a výzvy nové doby. Brno : Paido, 2004. ISBN 80-7315-060-3. |