|
|
|
||
Poslední úprava: BLAZKOV/PEDF.CUNI.CZ (19.12.2014)
|
|
||
Poslední úprava: BLAZKOV/PEDF.CUNI.CZ (19.12.2014)
Cílem předmětu je seznámit studenty s problematikou zdravotně oslabeného dítěte a z něho vyplývající znevýhodnění v edukačním procesu. |
|
||
Poslední úprava: BLAZKOV/PEDF.CUNI.CZ (19.12.2014)
Jucovičová, D., Žáčková, H. Neklidné a nesoustředěné dítě ve škole a v rodině. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-2697-7. Křivohlavý, J. Psychologie nemoci. Praha: Grada, 2002. ISBN 80-247-0179-0. Matějček, Z. Psychologie nemocných a zdravotně postižených dětí. 3. vyd. Jinočany: H a H, 2001. ISBN 80-86022-92-7. Šauerová, M., Špačková, K., Nechlebová, E. Speciální pedagogika v praxi. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4369-1. Vítková, M. Somatopedické aspekty. Brno: Paido, 2006. ISBN 80-7315-134-0. Zelinková, O. Poruchy učení. 11. vyd. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-514-1.
|
|
||
Poslední úprava: BLAZKOV/PEDF.CUNI.CZ (19.12.2014)
1. Zdravotní znevýhodnění a zdravotní oslabení dle platné legislativy. Speciální vzdělávací potřeby žáka zdravotně znevýhodněného a oslabeného. IVP. Poradenská pracoviště. 2. Edukace žáka s tělesným postižením. 3. Edukace žáka s lehkým mentálním postižením a narušenou komunikační schopností. 4. Edukace žáka s oslabením zraku, sluchu. 5. Edukace žáka s poruchami učení a chování. 6. Chronicky nemocný žák v edukačním procesu. Hospitalizace a hospitalismus. Žák s epilepsií, alergický žák.
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. (27.01.2018)
Předpokladem pro udělení zápočtu je úspěšné absolvování zápočtového testu (min. 70 %). |