|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Leonora Kitzbergerová, Ph.D. (09.09.2021)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Leonora Kitzbergerová, Ph.D. (09.09.2021)
Získání odborných znalostí a dovedností k samostatné přípravě, realizaci a odborné reflexi edukačního programu v galerii nebo muzeu umění. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Leonora Kitzbergerová, Ph.D. (09.09.2021)
Fulková,M. (2002). Když se řekne ? vizuální gramotnost. Výtvarná výchova, roč. 42, č. 4., str. 12 - 14. Fulková,M. (2008). Diskurs umění a vzdělávání. Praha: H&H Fulková, M., Hajdušková, L., & Sehnalíková, V. (2012). Galerijní a muzejní edukace 1: Vlastní cestou k umění: Vzdělávací programy Uměleckoprůmyslového musea v Praze a Galerie Rudolfinum v roce 2011. V Praze: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta. Fulková, M., Hajdušková, L., Kitzbergerová, L., Sehnalíková, V. (2013). Galerijní a muzejní edukace 1: Vlastní cestou k umění: Vzdělávací programy Uměleckoprůmyslového musea v Praze a Galerie Rudolfinum v roce 2012 a 2013. V Praze: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta. Kitzbergerová,L. (2017). Na výstavě Františka Skály ve Valdštejnské jízdárně. Výtvarná výchova, 57 (1-2), 106-112 Říhová, K., & Bláha, L. (2017). Umělecké dílo a dětský divák. Výtvarná výchova, 57 (3–4), 72–80 Smetanová,B. (2018). Cesta na Kinteru.Výtvarná výchova, 1-2(58), 46-52 |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Leonora Kitzbergerová, Ph.D. (09.09.2021)
seminář V případě omezení prezenční výuky bude seminář veden distanční formou přes aplikaci Microsoft Teams. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Leonora Kitzbergerová, Ph.D. (09.09.2021)
Požadavky k zápočtu:
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Leonora Kitzbergerová, Ph.D. (09.09.2021)
Současné pojetí muzea/galerie jako komunikačních médií. Galerijní edukace v kontextu pedagogické praxe. Pojetí uměleckého díla v současnosti, socio-kulturní kontext díla. Vztah autor - dílo - divák (tvorba, recepce a interpretace díla - tři dimenze díla - forma, výraz a komunikace). |