|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (21.02.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (21.02.2020)
Umožnit studentům |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (21.02.2020)
Hejný, M., Hejná, M.: Součtové trojúhelníky. 25 stran, Raabe, Praha, 1998. Kaslová, M. Předmatematické činnosti, RAABE 2015 Kaslová, M. a Kol. Sbírka úloh z matematiky pro 2. a 3. ročník/pro 4. a 5. ročník Kaslová, M. Transformace komunikačních kódů (sborník konference na prezenční fond v knihovně UK PEDF) Křivohlavý, J. Komunikace |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (21.02.2020)
Analýza žákovských prací písemných nebo ústních, rozbor studentova výstupu - vedení jednohodinového matematického kroužku. Příprava dalšího obsahu i didaktického zpracování. Podle možnosti i rozbor videozáznamu některé vyučovací hodiny nebo záznamu kroužku. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (29.01.2020)
- 80% aktivní účast na seminářích písmená analýza 2 společně sledovaných vyučovacích hodin a) z pohledu komunikace učitel- žák, žák-žák b) analýza hodiny z pohledu celkového hodnocení - struktura, cíle, nástroje, účinnost. Jako propedeutiku si student vytvoří vlastní scénář hodiny doplněný reflexí na základě vlastní výuky dle scénáře.
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (21.02.2020)
Obsah má charakter experimentální činnosti na 1. stupni ZŠ a je zaměřen na rozvoj a diagnostiku matematických (a obecně intelektuálních) znalostí a schopností žáků včetně nadrpůměrných. Rozvoj různých jazyků aritmetiky (ikonické, piktografické, znakové); sémantická ukotvení aditivních operací (stav +(-) stav, adresa +(-) operátor, ...); číselná osa jako prostředí řešení dynamických úloh; sémantická ukotvení multiplikativních operací. Konkrétní témata a prostředí, ve kterých se bude pracovat, budou stanovana na prvním semináři a postupně doplňována (viz kurz Cesty poznávání v matematice). |