Poslední úprava: KASLOVA/PEDF.CUNI.CZ (04.11.2015)
1. Homogenní versus heterogenní skupiny (klady a úskalí), heterogennost vzhledem k (matematickým i jiným) schopnostem žáků, rozvíjející aktivity, co lze rozvíjet a za jakých podmínek.
2. Různé typy spolupráce uvnitř skupiny, aktivity čistě kooperativní, kooperativně kompetitivní a podmínky pro volbu úloh. Role žáků ve skupině v závislosti na typu úkolu, na složení skupiny.
3. Výběr úloh pro skupinovou práci v jednotlivých ročnících (věkových skupinách), práce s učebnicí, sbírkami, diskuse.
4. Práce skupin a projekty.
5. Práce skupin a diagnostické a terapeutické aktivity.
6. Aktivity jako úvod k novému tématu,skupimnová práce a diaktická struktura; 7. Pozitiva a úskalí skupinové práce. práce skupin a integrovaný žák.
8. Specifika skupinové práce v matematice, role analýzy, role prezentace výsledků, hodnocení práce.
Poslední úprava: KASLOVA/PEDF.CUNI.CZ (02.06.2009)
1. Homogenní versus heterogenní skupiny (klady a úskalí), heterogennost vzhledem k (matematickým i jiným)schopnostem žáků, rozvíjející aktivity, co lze rozvíjet a za jakých podmínek.
2. Různé typy spolupráce uvnitř skupiny, aktivity čistě kooperativní, kooperativně kompetitivní a podmínky pro volbu úloh.
3. Výběr úloh pro skupinovou práci v jednotlivých ročnících (věkových skupinách), práce s učebnicí, sbírkami, diskuse.
4. Práce skupin a projekty.
5. Práce skupin a diagnostické a terapeutické aktivity.
6. Aktivity jako úvod k novému tématu, pozitiva a úskalí skupinové práce.
7. Specifika skupinové práce v matematice, role analýzy, role prezentace výsledků, hodnocení práce.