|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. (05.10.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. (05.10.2020)
V případě offline výuky: Přímou prací se žáky pod vedením fakultního učitele rozšiřovat a obohacovat zkušenosti studentů s konstruktivistickými přístupy. Vést studenty k potřebě evidence své každodenní pedagogické zkušenosti jako východiska pro zkvalitňování vlastní pedagogické práce. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. (05.10.2020)
Hejný, M., Hejná, M.: Součtové trojúhelníky. 25 stran, Raabe, Praha, 1998. Jirotková, D. Cesty ke zkvalitňování výuky geometrie. Praha : UK v Praze, PedF, 2010. Z. Kolláriková, B. Púpala (Eds.): Předškolní a primární pedagogika, Predškolská a elementárna pedagogika. Portál, Praha 2001, ISBN 80-7178-585-7. VONDROVÁ, Naďa, Miroslav RENDL, Radka HAVLÍČKOVÁ, Lenka HŘÍBKOVÁ, Anna PÁCHOVÁ a Jana ŽALSKÁ. Kritická místa matematiky základní školy v řešeních žáků. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015. ISBN 978-80-246-3234-6.
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. (05.10.2020)
seminář |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. (05.10.2020)
K zápočtu je nutné: - aktivní účast na seminářích |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. (05.10.2020)
V případě offline výuky: : Způsoby kognitivní i sociální motivace žáka; edukační strategie učitele; interakční strategie učitele; vedení třídní diskuse, jak povzbudit vzájemnou komunikaci žáků; rozvoj schopnosti žáků pro týmovou spolupráci. V případě online výuky: Hlubší porozumění teorie v didaktice matematiky evidovaných na žákovských řešení a videoukázkách |