|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Svatošová, Ph.D. (16.01.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Svatošová, Ph.D. (16.01.2020)
Schopnost studenta užít získanou zkušenost při vlastní tvorbě. Zvolit podstatné a stanovit strukturu technologie formy. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Svatošová, Ph.D. (16.01.2020)
* Základní literatura: Fulková, M.: Diskurz umění a vzdělávání, Praha 2008 Fulková, M., Hajdušková, L., & Sehnalíková, V. (2012). Galerijní a muzejní edukace 1: Vlastní cestou k umění: Vzdělávací programy Uměleckoprůmyslového musea v Praze a Galerie Rudolfinum v roce 2011. V Praze: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta. (programy UPM) Fulková, M., Hajdušková, L., Kitzbergerová, L., Sehnalíková, V. (2013). Galerijní a muzejní edukace 1: Vlastní cestou k umění: Vzdělávací programy Uměleckoprůmyslového musea v Praze a Galerie Rudolfinum v roce 2012 a 2013. V Praze: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta. Cikánová, Karla. Objevujte s námi tvar. Praha: Aventinum,1995 Skarlantová, J. - Harazímová, L. Estetická výchova pro SOŠ. Praha: Fragment, 1998 |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Svatošová, Ph.D. (16.01.2020)
seminář a praxe |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Svatošová, Ph.D. (23.04.2020)
aktivní účast v seminářích, průběžné plnění výtvarných úkolů, vypracování portfolia
Vzhledem ke komplikované situaci a vládním opatřením proběhne zakončení předmětu modifikovanou distanční formou dle pokynů vyučující/ho. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Svatošová, Ph.D. (16.01.2020)
Historie a současnost užité tvorby jako inspirace pro vlastní vytváření užitkových artefaktů. Rozvoj výtvarného myšlení v materiálu a vlastních řemeslných dovedností při jeho zpracování. Odborná terminologie. Transformace do výtvarné výchovy na primárním stupni vzdělávání. |