|
|
|
||
Poslední úprava: DLOUHY/PEDF.CUNI.CZ (12.11.2012)
|
|
||
Poslední úprava: DLOUHY/PEDF.CUNI.CZ (30.06.2015)
Získat poznatky, dovednosti a schopnost studentů aplikovat je v praxi ve vyučovací hodině s dětmi s následnou sebereflexí a diagnostikou a evaluací efektivity vyučovací jednotky. |
|
||
Poslední úprava: DLOUHY/PEDF.CUNI.CZ (30.06.2015)
Rámcový vzdělávací program základního vzdělávání. www.vuppraha/ramcovy.cz Dlouhý, M. Rozvoj pozornosti a výkonové motivace u mládeže se sluchovým postižením prostřednictvím intervenčního pohybového programu. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta. 2011. |
|
||
Poslední úprava: DLOUHY/PEDF.CUNI.CZ (12.11.2012)
Teoretické přednášky: tělesná výchova v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání, pojetí zdraví, výchova ke zdravému způsobu života, dítě a jeho potřeby, ontogeneze motoriky, formy, metody, styly řízení v tělesné výchově, diagnostika v tělesné výchově a diagnostika vyučovacího procesu. Semináře: praktická aplikace teoretických poznatků včetně užití metod evaluace. Hospitace: seznámení s různýmu způsoby a metodami řízení hodin TV ve vztahu k věku. Zápočtové požadavky - příprava a řízení sekvence vyučovací jednotky na zadané téma, sebereflexe vlastní praxe, evaluace praxí kolegů pomocí evaluačních metod, práce s odborným časopisem. Zkouška. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (25.09.2020)
Požadavky ke splnění předmětu (zápočtu či zkoušky) jednoznačně vycházejí z obsahu sylabu, anotace a prostudovaného avizovaného seznamu literatury v popisu daného předmětu v SIS a jsou dále upřesněny vyučujícím vždy na začátku semestru. Podmínkou splnění předmětu je zpracová seminární práce v rámci stanoveného počtu zpracovaných příprav na hodinu a úspěšné splnění písemného testu alespoň na 75%.V případě zavedení distanční formy výuky dojde k eliminaci aktivní účasti na výuce a pro studenty budou v systému Moodle studijní materiály pro zakončení předmětu (pokud by tedy nebylo možné zakončit předmět standardním způsobem).
|