|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (21.02.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (21.02.2020)
Přímou prací se žáky pod vedením zkušené učitelky z praxe rozšiřovat a obohacovat zkušenosti studentů s konstruktivistickými přístupy.
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (21.02.2020)
Hejný, M., Hejná, M.: Součtové trojúhelníky. 25 stran, Raabe, Praha, 1998. KAslová, M. Zápis dítěte do školy. Dva dny s didaktikou matematiky. UK PEDF, Praha, 2015. Chvál, M. a Kaslová M . in Spravedlivý start. UK PEDF Praha 2015.
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (29.01.2020)
Přímá práce se žáky 1. stupně ZŠ a předškolními dětmi. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (21.02.2020)
- 80% aktivní účast na seminářích Inovace: diagnostika dítěte v mateřské škole před vstupem do školy a v 1. r. ZŠ se zaměřením na posun v jeho rozvoji, lze i připravit nové pojetí zápisu dítěte do školy vzhledem ke školní matematice V roce 2019/20 se zaměříme na dignostiku žáka, pojetí zápisu do školy a diferenciaci vzhledem k žákovým potřebám v procesu učení |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (21.02.2020)
Obsah: Způsoby kognitivní i sociální motivace žáka;připravenost na školu Inovace: připravenost dítěte na školní matematiku; diagnostické, rozvíjející a terapeutické aktivity; podmínky pro skladbu skupin či dvojic pro skupinovou práci Výběr: edukační strategie učitele; interakční strategie učitele; vedení třídní diskuse, jak povzbudit vzájemnou komunikaci žáků; rozvoj schopnosti žáků pracovat ve dvojici týmově spolupracovat. Práce je úzce vázán na školní praxi. Každý student připraví scénář aspoň jedné hodiny, který realizuje, hodinu eviduje a materiály poskytne k diskusi na moodlu. Paralelně s touto praktickou činností jsou studenti seznamováni s příslušným teoretickým zázemím. |