|
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Daniel Stančík, Ph.D. (18.05.2015)
používání hardwarových (digitální kamera, fotoaparát) a softwarových (HTML, Photoshop, Acrobat, Flash, Pinnacle) multimediálních prostředků a jejich využití při tvorbě multimedianních pomůcek pro výuku biologie. Seznamuje rovněž s novými trendy ve výuce a principy práce a výuky v LMS systému. (Při výuce je pro prezentaci studijních materiálů, průběžné testování a komunikaci s (i mezi) studenty využíván on-line studijní systém MOODLE - http://dl2.cuni.cz/course/view.php?id=1867 ) což umožňuje získat praktické zkušenosti s e-learningem a jeho aplikaci při běžné výuce. PODMÍNKY SPLNĚNÍ PŘEDMĚTU: 1. Zápočet Podmínkou udělení zápočtu je 80% účast na praktických cvičeních 2. Zkouška Úspěšné absolvování předmětu je podmíněno úspěšným a včasným odevzdáním 5 samostatnych ukolu, vážících se k jednotlivým oblastem probírané látky (1. soubor fotografií, 2. PDF a PPT dle zadání, 3. videosekvence, 4. animace, 5. závěrečná práce: HTML stránka s ostatními integrovanými materiály). Podrobny popis zadani a hodnocenych parametrů je uvedeno na webu kurzu (http://dl.cuni.cz), závěrečné hodnocení odráží úspěšnost zvládnutí práce se softwarem a celkové vyznění závěrečných prací. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Daniel Stančík, Ph.D. (14.09.2015)
Hanzlíková J. 2004. WEBDESIGN pro úplné začátečníky. Freeman M. 2004. Průvodce světem digitální fotografie. Květoň K. 2003. Základy e-Learningu. Manuály k programům ACROBAT, PINNACLE, FLASH, POWERPOINT, PHOTOSHOP |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Daniel Stančík, Ph.D. (14.09.2015)
PODMÍNKY SPLNĚNÍ PŘEDMĚTU: 1. Zápočet Podmínkou udělení zápočtu je 80% účast na praktických cvičeních 2. Zkouška Úspěšné absolvování předmětu je podmíněno úspěšným a včasným odevzdáním 5 samostatnych ukolu, vážících se k jednotlivým oblastem probírané látky (1. soubor fotografií, 2. PDF a PPT dle zadání, 3. videosekvence, 4. animace, 5. závěrečná práce: HTML stránka s ostatními integrovanými materiály). Podrobny popis zadani a hodnocenych parametrů je uvedeno na webu kurzu (http://dl2.cuni.cz/course/view.php?id=1867), závěrečné hodnocení odráží úspěšnost zvládnutí práce se softwarem a celkové vyznění závěrečných prací. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Daniel Stančík, Ph.D. (18.05.2015)
1.Typy multimediálních prostředků 2. Úvod do e-learningu. LMS systémy. MOODLE 3. Principy přípravy e-learningového kurzu. 4. Digitální obraz - fotografie; práce s digitálním fotoaparátem. 5. Zpracování digitální fotografie (PHOTOSHOP). 6. Zpracování textových a obrazových výstupů (ACROBAT) 7. WWW stránky (HTML, CSS) 8. Principy přípravy prezentace (POWERPOINT) 9. Principy animace (MACROMEDIA FLASH). 10. Digitální zvuk; záznam a zpracování digitálního zvuku 11. Digitální film a základy práce s digitální kamerou, web-kamera 12. Úvod do digitálního filmu. Skladba a střih filmu (PINNACLE). 13. Didaktické zásady při tvorbě a využití multimedií a jejich využití při výuce biologie
|