|
|
|
||
Poslední úprava: RAMBO/PEDF.CUNI.CZ (28.11.2009)
|
|
||
Poslední úprava: RAMBO/PEDF.CUNI.CZ (21.09.2011)
BAIN, S. CorelDraw : The Official Guide. Barkley : Corel Press, 2004. |
|
||
Poslední úprava: RAMBO/PEDF.CUNI.CZ (28.11.2009)
Pokročilá práce ve vektorovém grafickém editoru Programování 3D aplikací OpenGl 2D objekty, transformace ve 2D, 3D objekty, transformace ve 3D, práce se scénou, pohyb, animace 3D Grafické editory Možnosti 3D modelováni, představení produktů, modelovací techniky Cinema 4D Úvod - orientace v 3D prostoru (otočeni, přiblížení, pohledy, ortogonálni, perspektivní zobrazeni), transformace, grafická primitiva, rendering Základy modelování - boolean, loft, extrude, polygon mesh modeling Textury - materiály, bitmapové textury, tvorba textury, pokročilé materiály Osvětlení - typy světel, barevné filtry, stíny, světelné atributy materiálu Rendering - pokročilé nastaveni renderingu, pluginy, síťový rendering Kamera - typy kamer, pohyb kamery, parametry kamery Animace - klíčové snímky, animace po křivce Pokročilé modelovací metody - částicové systémy, atmosférické efekty |