|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Milada Pajgrtová (24.01.2011)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Milada Pajgrtová (17.01.2012)
cíle/výstupy: Seznámit studenty se supervizí zaměřenou na celou organizaci, na podporu pracovníků dle organizační struktury,tak i na podporu procesů v organizaci. Naučit využívat managery i supervizory tuto formu supervize jako nástroj kvality poskytovaných služeb, dále jako možnost propojovat potřeby pracovníků s potřebami organizace.
proces výuky: Vyjasnění přínosu pro organizaci při pravidelném využívání komplexní supervize celé organizace, efektivity zdroje externí zpětné vazby (prvky diagnostiky a rámcová doporučené pro vedení organizace vycházející z aktuálních potřeb organizace tak, jak obsahuje vícestranná dohoda (formou písemného cíleného doporučení), seznámení s podmínkami a procesem zavádění supervize do organizace, domlouvání kontraktu s managementem organizace, příp. za spolupráce zřizovatele (nabídka - poptávka), vícestranná dohoda (supervizor, vedení organizace, pracovníci, příp. zřizovatel) - jasně stanovené podmínky spolupráce, formy supervizní práce upravené podle potřeb organizace.
|