|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jakub Konečný, Ph.D. (05.09.2019)
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Poslední úprava: PaedDr. Zuzana Liptáková, Ph.D. (25.04.2021)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jakub Konečný, Ph.D. (05.09.2019)
AKIŠINA, А. А., КAGAN, О. Е. Učimsja učiť.Moskva : Russkij jazyk, 2010. ISBN 978-5-88337-044-0. FEDOTOVA, N. L. Metodika prepodavanija russkogo jazyka kak inostrannogo. Sankt-Petěrburg : Zlatoust, 2013. ISBN 978-5-86547-684-9. HENDRICH, J. a kol. Didaktika cizích jazyků. Praha : SPN, 1988. CHODĚRA, R. Didaktika cizích jazyků : úvod do vědního oboru. Praha : Academia, 2006. ISBN 978-80-200-2274-5. JELÍNEK, S., PURM, R., VESELÝ, J. Didaktika ruského jazyka : vybrané kapitoly. Hradec Králové : Gaudeamus, 2003. ISBN 80-7041-174-0. KONEČNÝ, J., ROZBOUDOVÁ, L. Didaktika fonetiky a grafiky ruského jazyka v praxi. Praha : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2019. Dostupné z: <https://www.futurebooks.cz/books/pedfa_esf_6/> Metodičeskaja masterskaja. Moskva : Russkij jazyk. Kursy, 2012. ISBN 978-5-88337-217-8. RADA EVROPY. Společný evropský referenční rámec pro jazyky. Olomouc : Univerzita Palackého, 2002. ISBN 80-244-0404-4. ROZANOVA, S. P. Prepodavateljam RKI. Sto sorok cem poleznych voprosov. Moskva : Flinta, 2015. ISBN 978-5-9765-2043-1. ROZBOUDOVÁ, L., KONEČNÝ, J. Sovremennaja didaktika russkogo jazyka: jazykovyje sredstva. Praha: Karolinum, 2018. ISBN 978-80-246-4277-2. ŠČUKIN, A. N. Metodika prepodavanija russkogo jazyka kak inostrannogo. 2. vyd. Moskva : Vysšaja škola, 2010. ISBN 978-5-06-006231-1. VESELÝ, J. Problematika vyučování ruštině jako blízce příbuznému jazyku. Praha : SPN, 1985. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Lenka Rozboudová, Ph.D. (17.01.2024)
1. Specifika výuky RJ na střední škole. 2. Kurikulární a programové dokumenty (SERRJ, RVP, Katalog požadavků ke společné části maturitní zkoušky). 3. Vedení třídy, práce se skupinou. 4. Práce s jazykovými prostředky a rozvoj řečových dovedností na SŠ. 5. Zapojení ICT do výuky. 6. Specifika didaktických materiálů pro žáky na SŠ. 7. Motivace a aktivizace žáka. 8. Evaluace a autoevaluace. 9. Hospitace ve výuce a její reflexe. 10. Plánování, realizace a reflexe výukové jednotky. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Lenka Rozboudová, Ph.D. (25.08.2023)
Praxe na SŠ - ZS 2023/2024 Termín praxe 30. 10. - 24. 11. 2023 (pro oba předměty dohromady)
Požadavky k zápočtu:
Povinnosti studenta PedF na praxi dle Směrnice pro pedagogickou praxi na ZŠ:
Po ukončení souvislé pedagogické praxe odevzdáte portfolio se všemi požadovanými materiály nejpozději do 6.12.2022 a poté se dostavíte k reflexi praxe v předem dohodnutém termínu. |