|
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (21.06.2018)
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (10.09.2017)
Prostřednictvím přednášek a praktických seminářů seznámení s významem plavání ve všech jeho podobách, praktické zvládnutí základních plaveckých dovedností a rozšiřování počtu speciálních plaveckých dovedností, nácvik a zvládnutí techniky plaveckých způsobů kraul, znak, prsa podle pravidel FINA včetně startů a obrátek. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (21.10.2020)
V případě nutnosti zavedení distanční formy výuky bude tato výuka probíhat online ve virtuálním prostředí na platformě Microsoft Teams a to v podobě přednášek, konzultací k přednáškám, prezentací zadaných seminárních prací studentů včetně jejich analýzy a reflexí k těmto úkolům a diskuse k dané problematice. Link: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=9463 |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (22.03.2019)
Hoch, M. a kol. Plavání-teorie a didaktika. Praha: SPN, 1983. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (21.06.2018)
Prostřednictvím přednášek a praktických seminářů seznámení s významem plavání ve všech jeho podobách, praktické zvládnutí základních plaveckých dovedností a rozšiřování počtu speciálních plaveckých dovedností, nácvik a zvládnutí techniky plaveckých způsobů kraul, znak, prsa podle pravidel FINA včetně startů a obrátek.Zdokonalování techniky jednotlivých plaveckých způsobů s využitím plaveckých pomůcek (ploutve,packy, destičky,"piškoty"), zvyšování plavecké zdatnosti, především vytrvalosti a síly. Hlavní metodou rozvoje vytrvalosti v plavání jsou metody intervalová, střídavá a distanční, při nichž si studenti sami měří TF, čas zátěže, interval odpočinku a dosažený výkon s využitím nástěnných stopek.
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (30.09.2020)
- 80% aktivní účast na výuce Studenti plavou sami v oddělených drahách a každý student má 2 opravné pokusy pro splnění zápočtu
Cíl a obsah předmětu, stejně jako požadavky na ukončení předmětu, zůstávají i v distanční výuce nezměněné, mění se pouze forma výuky. |