|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (25.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (25.01.2024)
Cílem předmětu je uplatnit získané znalosti a dovednosti při tvorbě závěrečné bakalářské práce. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (25.01.2024)
Studium se opírá o prezenční výuku v rozsahu uvedeném v sylabu a o konzultace s vedoucím závěrečné bakalářské práce. Předpokládá i dostatečnou časovou dotaci věnovanou plnění zadaných úkolů a zpracování ZBP. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (25.01.2024)
Povinná: GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno Paido 2010. ISBN 978-80-7315- 185-0. CHRÁSKA, M., HORÁK, F. Úvod do metodologie pedagogického výzkumu. 1. vyd. Olomouc: Pedagogická Fakulta UP, 1989. 169 s. SPN Praha. Doporučená: GAVORA, P. Výzkumné metody v pedagogice. 1. vyd. Brno: Paido, 1996. 130 s. ISBN 80-85931-15-X. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (25.01.2024)
Tematické okruhy: 1. Návaznosti výzkumného šetření na teoretická východiska 2. Reflexe teoretických východisek 3. Reflexe výzkumných metod a jejich správného použití 4. Interpretace zjištěných skutečností 5. Metody ověření zjištěných skutečností, rozsah využitelnosti 6. Komparace stanovených cílů a navrhovaných závěrů 7. Formulace závěru bakalářské práce 8. Možné pokračování výzkumných aktivit ve zkoumané oblasti 9. Využití závěrů bakalářské práce ve školské praxi |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (25.01.2024)
Podmínky zakončení předmětu vycházejí z Metodiky pro psaní BP II a příslušného Opatření děkana. |