|
|
|
||
Poslední úprava: RAMBO/PEDF.CUNI.CZ (22.09.2011)
|
|
||
Poslední úprava: RAMBO/PEDF.CUNI.CZ (22.09.2011)
DVOŘÁKOVÁ, Z. DTP a předtisková příprava. Brno : Computer Press, 2008. FOLEY, J., D. Computer graphics - principles and practice. Addison-Wesley Publishing, 2005. HOROVÁ, I. 3D modelování a vizualizace v AutoCadu. Brno : Computer Press, 2008. KADAVÝ, D. CorelDRAW. Brno : Computer Press, 2007. KOLEKTIV. Adobe Illustrator CS3. Brno : Computer Press, 2008. KOLEKTIV. Adobe Photoshop CS3. Brno : Computer Press, 2008. KOLEKTIV. Cinema 4D R10. Brno : Computer Press, 2008. KOLEKTIV. GIMP praktická uživatelská příručka. Brno : Computer Press, 2007. ROUBAL, P. Kreslení a grafika. Praha : Computer Press, 2006. TŮMA, T. Počítačová grafika a design. Brno : Computer Press, 2007. 3D grafika jako na dlani. Dostupné z URL: < http://www.3dscena.cz >. 3D software - server o programech Cinema 4D. Dostupné z URL: < http://www.3dsoftware.cz >. 3D Total - The CD artists home page. Dostupné z URL: < http://www.3dtotal.com >. Digineff - wbové stránky o digitální fotografii. Dostupné z URL: < http://www.digineff.cz >. Grafika on-line. Dostupné z URL: < http://www.grafika.cz >. Pixel - 2D/3D grafika a animace, digitální video a zvuk. Dostupné z URL: < http://www.pixel.cz >. Server o problematice 3D grafiky a digitálních médií Dostupné z URL: < http://3dgrafika.cz/ >. Software pro 3D grafiku a animace Maxon CINEMA 4D, VRay, RPC, XFrog. Dostupné z URL: < http://www.cinema4d.cz/ >. Materiály k výuce předmětu na serveru MOODLE. Dostupné z URL: < http://moodle.pedf.cuni.cz/ >. Textové materiály, prezentace a grafické soubory distribuované v průběhu semestru. |
|
||
Poslední úprava: RAMBO/PEDF.CUNI.CZ (22.09.2011)
Pokročilá práce ve vektorovém grafickém editoru Programování 3D aplikací OpenGl 2D objekty, transformace ve 2D, 3D objekty, transformace ve 3D, práce se scénou, pohyb, animace 3D Grafické editory Možnosti 3D modelováni, představení produktů, modelovací techniky Cinema 4D Úvod - orientace v 3D prostoru (otočeni, přiblížení, pohledy, ortogonálni, perspektivní zobrazeni), transformace, grafická primitiva, rendering Základy modelování - boolean, loft, extrude, polygon mesh modeling Textury - materiály, bitmapové textury, tvorba textury, pokročilé materiály Osvětlení - typy světel, barevné filtry, stíny, světelné atributy materiálu Rendering - pokročilé nastaveni renderingu, pluginy, síťový rendering Kamera - typy kamer, pohyb kamery, parametry kamery Animace - klíčové snímky, animace po křivce Pokročilé modelovací metody - částicové systémy, atmosférické efekty |