|
|
|
||
Poslední úprava: HAJKOVAJ (13.04.2005)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (11.09.2020)
Prohloubení praktických dovedností a dalších odborných kompetencí studentů. |
|
||
Poslední úprava: HAJKOVAJ (13.04.2005)
Platné učební osnovy. Směrnice pedagogické praxe. UK PedF, 2000. Rýdl, K. O úloze a smyslu praxí pro budoucí učitele. Praha: Učitelské noviny, 1998. Pedagogická praxe - praxeologie. Praha: UK PedF, 1997. Solfronk, J. , Urbánek, P. Učitelská praxe se zaměřením na sociální aktivity ve škole. Brno: Paido, 1998. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (08.09.2022)
Hospitace a náslechy fakultních učitelů ZŠ - tzn. stanovený počet náslechů, resp. hospitací učitelů a odučených vyučovacích hodin na vybrané škole dle vlastního výběru s následnou hospitací a analýzou odučených hodin od zvoleného vyučujícího na vybrané škole. Příprava na současné a perspektivní potřeby ZŠ. Funkce průběžné praxe - motivační, specializační, kvalifikační. Ověřování učitelských dovedností v praxi. Organizace a administrativa vyučovacího procesu. Zápočtové požadavky - přípravy na hodinu, výstupy studentů, odevzdání všech náležitostí. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (11.09.2020)
Zápočtové požadavky - přípravy na hodinu, výstupy studentů, odevzdání všech náležitostí. |