PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2019/2020
   Přihlásit přes CAS
Aktuální trendy a vývoj v oboru II. - JJB507
Anglický název: Contemporary trends and development in Marketing and PR II.
Zajišťuje: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Fakulta: Fakulta sociálních věd
Platnost: od 2019 do 2019
Semestr: letní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:1/1, Z [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (65)
Minimální obsazenost: 15
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Další informace: https://docs.google.com/spreadsheets/d/14cKAmgEjJm3MfNUtNHZ9yRyXgjiOvtPfqgKLrlvMDYA/edit?usp=sharing
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: Mgr. Ing. Marek Vranka
Neslučitelnost : JKB130
Je neslučitelnost pro: JKB130
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D. (04.02.2019)
Tento seminář je zaměřený na reflektování a diskusi o nejnovějších trendech v oboru. Do semináře budou pravidelně přicházet hosté z praxe z nejrůznějších oblastí marketingové komunikace, public relations a souvisejících disciplín, kteří se budou zabývat specifickými otázkami či trendy v oboru. Jejich témata a seznam hostů bude v průběhu semestru upřesňován. Výuka bude probíhat v ČJ i AJ (zahraniční hosté).
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK