|
|
|
||
Poslední úprava: MATUSKOVAANNA (03.02.2019)
Kurz je koncipovaný jako série praktických workshopů a v jeho průběhu si studenti budou moci vyzkoušet některé činnosti, které souvisejí s organizováním volebních i jiných marketingových kampaní. Kurz obsahově navazuje na kurz Teorie volebních kampaní z podzimního semestru. V rámci kurzu se tak studenti podrobně seznámí se strukturou a průběhem kampaně. Vyzkouší si postupně přípravu kampaně (v letošním roce do Evropského parlamentu), jak naplánovat celou strategie a postupně její jednotlivé fáze. Sestaví si volební tým v rámci, kterého budou celý semestr pracovat, připraví volební program, sestaví kandidátní listinu. Budou pracovat na volebních materiálech, sloganech a propagaci. Součástí bude také příprava na tiskovou konferenci a mediální průprava studentů. Do kurzu budou také zvaní experti, kteří mají praktické zkušenosti s organizováním a přípravou volebních kampaní či s prací pro politiky a politické strany. |
|
||
Poslední úprava: MATUSKOVAANNA (03.04.2017)
Chytílek, R., Eibl, O., Matušková, A. (2012). Teorie a metody politického marketingu. Brno: CDK Issenberg, S. (2012). The Victory Lab. The Secret Science of Winning Campaigns. New York: Crown Publishers Lees-Marshment, J. (2011). The Political Marketing Game. Palgrave Macmillan Lees-Marshment, J. (2009). Political Marketing. Principles and Applications. London and New York: Routledge Lilleker, D. G. (2006). Key Concepts in Political Communication. London: Sage Maarek, P. J. (2011). Campaign Communication and Political Marketing. West Sussex: Wiley-Blackwell Sides, J., Shaw, D. Grossmann, M., Lipsitz, K. (2012). Campaigns and Elections Rules, Reality, Strategy, Choice. London: Norton
v průběhu kurzu je také doporučována další literatura, materiály či odkazy na zajímavé webové stránky |