PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2017/2018
   Přihlásit přes CAS
Praxe volebních kampaní - JJB289
Anglický název: Practice of Electoral Campaigns
Zajišťuje: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Fakulta: Fakulta sociálních věd
Platnost: od 2017 do 2017
Semestr: letní
E-Kredity: 3
Způsob provedení zkoušky: letní s.:kombinovaná
Rozsah, examinace: letní s.:0/2, KZ [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (30)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Prerekvizity : JJB266
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: MATUSKOVAANNA (03.02.2019)
Anotace:
Kurz je koncipovaný jako série praktických workshopů a v jeho průběhu si studenti budou moci vyzkoušet některé činnosti, které souvisejí s organizováním volebních i jiných marketingových kampaní. Kurz obsahově navazuje na kurz Teorie volebních kampaní z podzimního semestru.
V rámci kurzu se tak studenti podrobně seznámí se strukturou a průběhem kampaně. Vyzkouší si postupně přípravu kampaně (v letošním roce do Evropského parlamentu), jak naplánovat celou strategie a postupně její jednotlivé fáze. Sestaví si volební tým v rámci, kterého budou celý semestr pracovat, připraví volební program, sestaví kandidátní listinu. Budou pracovat na volebních materiálech, sloganech a propagaci. Součástí bude také příprava na tiskovou konferenci a mediální průprava studentů. Do kurzu budou také zvaní experti, kteří mají praktické zkušenosti s organizováním a přípravou volebních kampaní či s prací pro politiky a politické strany.


Literatura
Poslední úprava: MATUSKOVAANNA (03.04.2017)

Chytílek, R., Eibl, O., Matušková, A. (2012). Teorie a metody politického marketingu. Brno: CDK

Issenberg, S. (2012). The Victory Lab. The Secret Science of Winning Campaigns. New York: Crown Publishers

Lees-Marshment, J. (2011). The Political Marketing Game. Palgrave Macmillan

Lees-Marshment, J. (2009). Political Marketing. Principles and Applications. London and New York: Routledge

Lilleker, D. G. (2006). Key Concepts in Political Communication. London: Sage

Maarek, P. J. (2011). Campaign Communication and Political Marketing. West Sussex: Wiley-Blackwell

Sides, J., Shaw, D. Grossmann, M., Lipsitz, K. (2012). Campaigns and Elections Rules, Reality, Strategy, Choice. London: Norton

 

v průběhu kurzu je také doporučována další literatura, materiály či odkazy na zajímavé webové stránky

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK