|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Tomáš Gráf, Ph.D. (28.10.2019)
Tento aplikovaně lingvistický kurz si klade za cíl poskytnout jak teoretickou bázi pro vyučování cizích jazyků, tak platformu pro procvičování a rozvoj konkrétních praktických technik a dovedností, které charakterizují učitelskou profesi v oboru vyučování angličtiny jako cizího jazyka. Studenti se v seminářích seznamují s klíčovými, současným výzkumem podloženými koncepty například z oborů jazykové akvizice, lingvistiky, psycholingvistiky, pedagogiky, psychologie a vzdělávání učitelů jazyků. Tyto poznatky vytvářejí bázi pro získávání specifických technik využitelných při výuce cizích jazyků, které studenti procvičují, observují, hodnotí a kriticky vyhodnocují na příklad prostřednictvím mikrovyučování či video observací. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Freitas Lopesová (06.11.2017)
Všechny požadavky pro zápočet je nutné splnit do konce zkouškového období akademického roku, ve kterém si student předmět zapsal. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Tomáš Gráf, Ph.D. (01.02.2020)
Bibliografie (výběr): (podrobný seznam lteratury ke každému z probíraných témat je uveřejněn v Moodlu) Brown, H. D. (2007). Teaching by principles: an interactive approach to language pedagogy (3rd ed.). White Plains, NY: Pearson Education. |
|
||
Poslední úprava: GRAFT (26.09.2014)
seminar |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Tomáš Gráf, Ph.D. (10.05.2020)
Adaptované požadavky k zápočtu v LS 2019/20 (v svouvislosti s koronavirovými opatřeními)
Požadavky k zápočtu - aktivní účast na seminářích a pravidelná docházka (max. 2 neomluvené absence) - realizace mikrovyučování dle instrukcí zadaných v úvodním semináři a popsaných v platformě Moodle (5minutová prezentace materiálu + 15minutový praktický výstup) - pravidelná příprava na každý seminář dle instrukcí zadaných v úvodním semináři - *prezentace přehledu témat aktuálního výzkumu k vybranému tématu z klíčových akademických periodik (instrukce v úvodním semináři a v Moodlu) - *závěrečný test z teoretického obsahu jednotlivých seminářů a na základě materiálů dostupných v platformě Moodle - *vedení učitelského portfolia Části označené ve výše uvedeném seznamu hvězdičkou se nahrazují písemnu prací dle následujících specifikací. Assessment task for TEFL summer term 2019/20 Instructions for the compusory task to gain your credit in the TEFL course (summer term 2019/20) A short description: A detailed description: The scenario What you have to do step by step What should it look like? The deadline: 30 June 2020 (then I'll need a few days to read through it and evaluate it and I'll make your plans available to the others hopefully by 10 July) (and, of course, you can it in any time before the deadline. ________________________ |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Tomáš Gráf, Ph.D. (01.02.2020)
Seminar 1 - Research methods in ELT and applied linguistics Seminar 2 & 3- Teaching grammar Seminar 4 & 5 - Teaching speaking Seminar 6 - Teaching listening Seminar 7 - Teaching reading Seminar 8 - Teaching writing Seminar 9 - Testing, assessment, teaching for exams Seminar 10 - Content-integrated learning Seminar 11 - Curricular documents Seminar 12 - Teacher development Seminar 13 - Practicum seminar + Cooperation at schools |