PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2022/2023
   Přihlásit přes CAS
Základy tvorby interaktivních multimediálních aplikací II. - YBKC157
Anglický název: Introduction to Interactive Multimedia Applications Design II.
Zajišťuje: Program SHV - Kreativní modul (24-CR)
Fakulta: Fakulta humanitních studií
Platnost: od 2021
Semestr: oba
E-Kredity: 3
Způsob provedení zkoušky:
Rozsah, examinace: 0/2, KZ [HT]
Počet míst: zimní:neurčen / 4 (4)
letní:neurčen / neurčen (4)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Kompetence:  
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Úroveň:  
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
předmět lze zapsat v ZS i LS
Garant: doc. PhDr. Jaroslav Vančát, Ph.D.
Vyučující: doc. PhDr. Jaroslav Vančát, Ph.D.
Prerekvizity : YBKC021
Anotace -
Poslední úprava: Mgr. Eva Beranová (07.06.2019)
V týmové spolupráci budou studenti pracovat na realizaci interaktivního projektu s naučným či odborným obsahem.
Literatura
Poslední úprava: Mgr. Aleš Svoboda (03.07.2019)

Povinná:

  • Vančát, J.. Vývoj obrazivosti od objektu k interaktivitě. Praha: Karolinum, 2010, s. ISBN 9788024616254.

Doporučená:

  • Kučera, J.. Střihová skladba ve filmu a v televizi. Praha: Akademie múzických umění, 2016, s. ISBN 978-80-7331-386-9.
  • Kesner, L.. Vizuální teorie. Současné angloamerické myšlení o výtvarných dílech. Praha: H+H, 2005, s. ISBN 80-7319-054-0.
  • Hiršal, J., Grögerová, B.. Job – Boj. Praha: Československý spisovatel, 1968, s. ISBN 22-019-68.
  • Hubík, S.. K postmodernismu obratem k jazyku. Boskovice: Albert, 1994, s. ISBN 978-80-85834-08-6.
  • Kandinsky, W.. O duchovnosti v umění. Praha: Triáda, 2009, s. ISBN 978-80-87256-08-4.

Metody výuky
Poslední úprava: doc. PhDr. Jaroslav Vančát, Ph.D. (24.09.2020)

Pořádání kurzu je závislé na softwarovém vybavení, přístupném ve škole (Adobe Flash). Možnost výuky kurzu podle rozvrhu závisí od povolení hygieniků - sledujte tedy aktuální pokyny. Pokud by nebylo možné provádět výuku podle rozvrhu, předpokládá se (optimisticky) celodenní workshop na konci semestru. Pokud by nebyla možná žádná z uvedených forem výuky, kurz bude anulován. Zapište si ho proto pouze v případě, že dosáhnete požadovaný počet kreditů i bez jeho absolvování.

Sylabus
Poslední úprava: Mgr. Aleš Svoboda (03.07.2019)

* Obsah přednášek:
Obsahová analýza obrazových a multimediálních prvků pro tvorbu storoyboardu multimediálních programů.
Týmová práce při realizaci (produkce, tvorba scénáře, režie, grafika, animace, tvorba zvuku, programování).

* Cvičení:
Práce v jednotlivých funkcích tvůrčího štábu pro tvorbu multimédií.

Podmínky zakončení předmětu
Poslední úprava: Mgr. Aleš Svoboda (03.07.2019)

Student musí pro atestaci vytvořit storyboard v interakčním editoru.

Vstupní požadavky
Poslední úprava: Mgr. Aleš Svoboda (03.07.2019)

Kurz je určen pro studenty, kteří mají základní znalosti tvorby interaktivních multimediálních aplikací (viz Tvorba interaktivních multimediálních aplikací I.).

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK