|
|
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (30.10.2020)
|
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (30.10.2020)
KOVAŔÍKOVÁ,M., MARÁDOVÁ,E. Diaktika výchovy ke zdraví a bezpečí. Praha: Pedf UK. 2020 ISBN 978-80-7603-142-5 DVOŘÁK, D., HOLEC, J. & DVOŘÁKOVÁ, M. (2018). Kurikulum školního vzdělávání. Zahraniční reformy v 21. století. Univerzita Karlova. Praha. FIALOVÁ L., FLEMR L., MARÁDOVÁ E. & MUŽÍK V. (2014). Vzdělávací oblast Člověk a zdraví v současné škole. Praha: Karolinum. JANÍK,T. (2009). Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání. Brno: Paido. MARADOVÁ, E. (2006). Výchova ke zdraví. Školní vzdělávací program. Praha: Fortuna. MUŽÍKOVÁ, L. (2010). Podněty pro implementaci výchovy ke zdraví do školních vzdělávacích programů. Brno: Masarykova univerzita ve spolupráci s MSD. NEJEDLÁ M. a kol. (2015). Škola podporující zdraví. Univerzita Karlova, 1. lékařská fakulta Klinika adiktologie. TUPÝ, J. (2014). Tvorba kurikulárních dokumentů v České republice. Historickoanalytický pohled na přípravu kurikulárních dokumentů pro základní vzdělávání v letech 1989–2013. Brno: Masarykova univerzita. |
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (30.10.2020)
Prezentace didaktického využit vybraných programů. |
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (30.10.2020)
1. Strategie k naplňování očekávaných výstupů v oblasti podpory zdraví v praxi škol. 2. Škola podporující zdraví, materiální i sociální podmínky, kooperace ve výuce a atmosféra otevřeného partnerství. 3. Využívání didaktických prostředků ve výuce výchovy ke zdraví podle tematických oblastí. |