SubjectsSubjects(version: 945)
Course, academic year 2019/2020
   Login via CAS
Seminar for the Final Bachelor Thesis I - OB7315320
Title: Seminář k bakalářské práci I
Guaranteed by: Katedra preprimární a primární pedagogiky (41-KPPP)
Faculty: Faculty of Education
Actual: from 2019
Semester: winter
E-Credits: 2
Examination process: winter s.:
Hours per week, examination: winter s.:0/1, C [HT]
Capacity: unknown / unknown (30)
Min. number of students: unlimited
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
State of the course: taught
Language: Czech
Teaching methods: full-time
Teaching methods: full-time
Is provided by: OPB01N129A
Note: course can be enrolled in outside the study plan
enabled for web enrollment
priority enrollment if the course is part of the study plan
Guarantor: doc. PaedDr. Soňa Koťátková, Ph.D.
Pre-requisite : OB7215203
Annotation -
Last update: KOTATKO/PEDF.CUNI.CZ (06.02.2012)
The course streeses the basic requirements for and structure of the final bachelor thesis, and determination and segmentation with respect to its form and contents. Students carry out an analyses of already defended theses, and proceed to work with the selected topics.
Aim of the course - Czech
Last update: doc. PaedDr. Soňa Koťátková, Ph.D. (14.10.2018)

Cílem předmětu je seznámit studenty s koncepcí závěrečné práce - v tomto případě bakaláířské práce. Doporučit aktuální Opatření děkana zaměřené k závěrečným pracím. Ve skupině studentů pak otevřít informovanost o tématech a stádiu rozpracování BP a vést studenty k diskusi nad danými problémy a možnostmi jejich výzkumného zpracování, což vede k zamyšlení u prezentujícího studenta i k aktivním návrhům řešení u ostatních studentů ve skupině.

Literature - Czech
Last update: doc. PaedDr. Soňa Koťátková, Ph.D. (15.11.2018)

  

ECO, U. Jak napsat diplomovou práci. Olomouc: Votobia, 1997. ISBN 80-7178-173-7.

GAVORA, P. Výzkumné metody v pedagogice. Příručka pro studenty, učitele a výzkumné pracovníky. Brno. Paido, 1996. ISBN 80-85913-15-X.

CHRÁSTKA, M. Hypotézy a jejich ověřování v klasických pedagogických výzkumech. Olomouc: Votobia, 2005. ISBN 80-7220-253-7.

JANOUŠEK, J. a kol. Metody sociální psychologie. Praha: SPN, 1986.

PRŮCHA, J. Pedagogický výzkum, uvedení do teorie a praxe. Praha: Karolinum, 1995. ISBN 80-7184-132-3.

ŠVAŘÍČEK, R., ŠEĎOVÁ, K. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-7367-313-0.

Opatření děkana PedF UK v Praze č. 37/2017.

Webové stránky Katedry primární pedagogiky

Syllabus - Czech
Last update: doc. PaedDr. Soňa Koťátková, Ph.D. (15.11.2018)

Kurz seznamuje se základními požadavky na tento typ závěrečné práce a s její strukturou, dále s formálním a obsahovým vymezením a členěním. Studenti jsou  informováni o správném uvádění odkazů na literaturu v textu práce a o bibliografickém zápisu v seznamu literatury. Studenti dále pracují se svými zvolenými tématy tak, že ve skupinové práci o nich referují, seznamují s řešeným problémem, vysvětlují cíl, kladou si výzkumné otázky pro praktickou část, diskutují o vhodném výzkumném vzorku ve vztahu k tématu, orientují se v adekvátních metodách praktické části práce a informují o vhodné literatuře ve vztahu ke zvolenému tématu.



Course completion requirements - Czech
Last update: doc. PaedDr. Soňa Koťátková, Ph.D. (14.10.2018)

Požadavkem k zápočtu je seznámení se stavem rozpracování vlastní BP ve studentské skupině (s řešeným problémem, cílem, metodami,respondenty a studovanou literaturou k tématu).

 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html