Last update: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D. (12.09.2022)
Svatoš, T. (2006). Studentské portfolio jako zdroj poznání postojů začínajících studentů učitelství. Pedagogika, 56(1), 45-57.
Svatoš, T., & Holý, I. (2007). Studentské portfolio v negraduálním učitelském vzdělávání. In M. Píšová (Ed.), Portfolio v profesní přípravě učitele (s. 21-38). Pardubice: Fakulta humanitních studií Univerzity Pardubice.
Švec, V. (2016). Jak se utvářejí tacitní znalosti studentky učitelství Jaroslavy v průběhu její učitelské praxe? In V. Švec, J. Nehyba, P. Svojanovský et al. (2016), Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi (s. 169-179). Brno: Pedagogická fakulta MU.
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8429-2016
Švec, V., Nehyba, J., Svojanovský, P. et al. (2016). Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi. Brno: Pedagogická fakulta MU.
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8429-2016
Tomková, A. (2004). Portfolio v přípravě učitelů primární školy. In V. Spilková et al., Současné proměny vzdělávání učitelů (s. 180-190). Brno: Paido.
Tomková, A. (2018). Portfolio v perspektivě reflektivně pojatého vzdělávání učitelů. Praha: Pedagogická fakulta UK.
Last update: Mgr. Dagmar Málková (09.10.2022)
Svatoš, T. (2006). Studentské portfolio jako zdroj poznání postojů začínajících studentů učitelství. Pedagogika, 56(1), 45-57.
Svatoš, T., & Holý, I. (2007). Studentské portfolio v negraduálním učitelském vzdělávání. In M. Píšová (Ed.), Portfolio v profesní přípravě učitele (s. 21-38). Pardubice: Fakulta humanitních studií Univerzity Pardubice.
Švec, V. (2016). Jak se utvářejí tacitní znalosti studentky učitelství Jaroslavy v průběhu její učitelské praxe? In V. Švec, J. Nehyba, P. Svojanovský et al. (2016), Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi (s. 169-179). Brno: Pedagogická fakulta MU.
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8429-2016
Švec, V., Nehyba, J., Svojanovský, P. et al. (2016). Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi. Brno: Pedagogická fakulta MU.
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8429-2016
Tomková, A. (2004). Portfolio v přípravě učitelů primární školy. In V. Spilková et al., Současné proměny vzdělávání učitelů (s. 180-190). Brno: Paido.
Tomková, A. (2018). Portfolio v perspektivě reflektivně pojatého vzdělávání učitelů. Praha: Pedagogická fakulta UK.
2. Osobní management učitele:
ARMSTRONG, Michael a Stephen TAYLOR.Řízení lidských zdrojů: Moderní pojetí a postupy. 13. vydání. Praha: Grada Publishing, 2015, 928 s. ISBN 978-80-247-5258-7
EDERSHEIM, Haas Elizabeth.Management podle Druckera. 1.vydání. Praha: Management Press, s.r.o., 2008. 283 s.ISBN 978-80-7261-181-2
ŠIKÝŘ, Martin, David BOROVEC a Irena TROJANOVÁ. Personalistika v řízení školy. 1. vydání. Praha: Wolters Kluwer, 2012, 200 s. ISBN 978-80-7357-901-2
VEBER, Jaromír. Management. Základy – moderní manažerské přístupy – výkonnost a prosperita. 2. vydání. Praha: Management Press, 2011, 734 s. ISBN 978-80-7261-200-0
COVEY, Stephen R. 7 návyků skutečně efektivních lidí. 3. vydání. Praha: Management Press, 2014, ISBN 978-80-7261-403-
5uHUNTER C. James. Služebník. Prostý příběh o leadershipu. 1.vydání. Praha: MůjÚspěch, 2013, ISBN 978-80-905338-3-7
GOLEMAN Daniel. Jak se stát skutečným lídrem. Proč je emoční inteligence tak důležitá. 1. vydání. Praha: Metafora, 2015, ISBN 978-80-7359-453-4
SHARMA S. Robin. Umění vést. Nakladatelství Rybka Publishers, Praha: 2014, ISBN: 978-80-87950-09-8
3. Začínající učitel
Čapek, R. (2015). Moderní didaktika. Grada.
Čapek, R. (2018). Líný učitel. Praha: Raabe.
Dyrtová, R. (2008). Začínající učitel: výsledky výzkumů realizovaných v rámci pregraduální přípravy učitelů. Brno: Tribun EU.
Juklová, K. (2013). Začínající učitel z pohledu profesního vývoje. Hradec Králové: Gaudeamus.
Podlahová, L. (2002). Ze studenta učitelem: student - praktikant - začínající učitel. Olomouc: Univerzita Palackého.
Sieglová, D. (2019. Konec školní nudy - Didaktické metody pro 21. století. Grada.