|
|
|
||
Last update: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (01.10.2010)
|
|
||
Last update: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (19.12.2010)
The reason of this course is to bring closer the health and social problems related to pediatric and adolescent care. |
|
||
Last update: PhDr. Jaroslava Hanušová, Ph.D. (26.09.2017)
1. DUNOVSKÝ, J.; Et al. Sociální pediatrie. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1999. 297 s. ISBN 80-7169-254-9 2. DUNOVSKÝ, J.; MITLÖHNER, M.; HEJČ, K.; HANUŠOVÁ-TLAČILOVÁ, J. Problematika dětských práv a komerčního sexuálního zneužívání dětí u nás a ve světě. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-1201-6 3. KOVAŘÍK, J. Dětská práva, právní povědomí, participace dětí a sociální služby. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, 2001. 220 s. ISBN 80-7040-531-7 4. KOVAŘÍK, J., PAZLAROVÁ, H.; BUBLEOVÁ, V. Práva ohrožených a znevýhodněných dětí. [online]. [cit 2008-05-04]. Dostupné z 5. MATĚJČEK, Z.; DYTRYCH, Z. Nevlastní rodiče a nevlastní děti. 1. vyd. Praha : Grada, 1999. 143 s. ISBN 80-7169-897-0 6. Práva dítěte 2001 - 2010 v dokumentech OSN. Praha: Česká sekce DCI, 2002. 7. ŠPECIÁNOVÁ, Š. Sociálně-právní ochrana dětí. 1. vyd. Praha: Vzdělávací institut ochrany dětí, 2007. 36s. ISBN 978-80-86991-27-6.
8. MOTEJL, O. et al. Rodina a dítě. Brno: Kancelář veřejného ochránce práv, 2007. 215s. ISBN 978-80-254-1750-8. 9. Práva dítěte v dokumentech. 1. vyd. Praha: Themis, 1998. ISBN 80-8521-56-7 |
|
||
Last update: PhDr. Jaroslava Hanušová, Ph.D. (06.09.2019)
Výuka bude probíhat 3.12. a 17.12.2019 v R 217 14,25 - 17,35 Požadavky ke zkoušce: zkouška má dvě části: - úspěšné absolvování písemného testu (min. 75 %), - ústní zkouška (rozprava k písemnému testu). Třetí (druhý opravný) termín je již formou ústní zkoušky. |
|
||
Last update: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (05.11.2010)
1. Basic social demographic data, social pathological phenomena, looking at current and future trends in the population. 2. Pediatric development, development stages and children?s needs, requirements and children?s rights. 3. Documentation that guarantee healthy pediatric development. 4. Family, substitute family care, family therapy. 5. Endangered and affected groups of children and ways of resolving occurring problems (interdisciplinary work) |