SubjectsSubjects(version: 945)
Course, academic year 2010/2011
   Login via CAS
The Form taken by "School in the Countryside" - OK0615622
Title: Tvorba ŠVP
Guaranteed by: Katedra preprimární a primární pedagogiky (41-KPPP)
Faculty: Faculty of Education
Actual: from 2010 to 2010
Semester: summer
E-Credits: 4
Examination process: summer s.:combined
Hours per week, examination: summer s.:0/0, MC [HS]
Extent per academic year: 8 [hours]
Capacity: unknown / unknown (unknown)
Min. number of students: unlimited
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
State of the course: not taught
Language: Czech
Teaching methods: combined
Teaching methods: combined
Note: priority enrollment if the course is part of the study plan
Guarantor: doc. PhDr. Anna Tomková, Ph.D.
Classification: Teaching > Pedagogy
Co-requisite : OK0615621, OK0615623
Incompatibility : O01315622
Interchangeability : O01315622
Is co-requisite for: OK0615621, OK0615623
Annotation - Czech
Last update: KRCMARO/PEDF.CUNI.CZ (17.12.2012)
Kurz interaktivní formou poskytuje základní vhled do problematiky vzdělávání nadaných žáků na 1st.ZŠ.
Literature - Czech
Last update: PhDr. Tereza Krčmářová, Ph.D. (27.01.2022)

Povinná:

https: https://zapojmevsechny.cz/kategorie/detail/nadane-dite

https://www.nadanedeti.cz/odborne-zdroje-clanky

https://www.pppuo.cz/soubory/pro_pedagogy/doporucujeme/PEDAGOGICKA_DIAGNOSTIKA_NADANI_Specifika_nadanych_zaku_dle_veku_a_predmetu.pdf

RVP ZV 2021-http://www.nuv.cz/file/4982/

legislativa- 2021-https://www.inkluzivniskola.cz/vyhlaska-272016-sb-o-vzdelavani-zaku-se-specialnimi-vzdelavacimi-potrebami-zaku-nadanych

Doporučená:

Havigerová, J. M. Pět pohledů na nadání,Grada, Praha 2012

Hříbková, L. Nadání a nadaní. Pedf UK, Praha 2005

Jurášková, J. Základy pedagogiky nadaných, Formát, Pezinok 2003

Laznibatová, J. Nadané dieťa, Iris, Bratislava 2001

Monks, F.J., Ypenburg I.H. Nadané dítě, Grada, Praha 2002

Pash M. a kol. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Portál, Praha 1998-kapitola 7.1

Syllabus - Czech
Last update: KRCMARO/PEDF.CUNI.CZ (19.02.2013)

• osobnost nadaného žáka, diagnostika

• organizační formy vzdělávání nadaných

• vzdělávání nadaných v zahraničí a u nás

• strategie akcelerace a obohacení výuky nadaných

• metody, formy práce a způsoby hodnocení vhodné pro nadané žáky

• individuální vzdělávací plán

• kazuistiky nadaných dětí

• rodina nadaných žáků

Course completion requirements - Czech
Last update: PhDr. Tereza Krčmářová, Ph.D. (31.01.2022)

Zápočet je podmíněn :

1) aktivní účastní na obou blokových setkáních, jednu neúčast lze v odůvodněných případech nahradit náhradní prací v rozsahu zameškané výuky

2) splněním 2 úkolů v moodle prostředí v požadované kvalitě dle kritérii a ve stanovených termínech. Každý z úkolů umožňuje vložení 1 opravného řešení na základě ZV vyučující.

- sonda do názorů a zkušeností 3 učitelů v praxi nebo pedagogická kazuistika nadaného žáka

- příprava a reflexe diferencované výuky tematického celku ve třídě 1. stupně

3) test v prostředí moodle- výběr z možností

 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html