|
|
|
||
Last update: NOVOM8AP (07.02.2013)
|
|
||
Last update: NOVOM8AP (07.02.2013)
To make preconditions of full qualified look at children´s art (process and product) , spontaneous and with teacher´s guidance. |
|
||
Last update: NOVOM8AP (07.02.2013)
Klíčová slova: Rozhodování, kompetence, informace, interpretace, operacionalizace, dispozice, vývoj, individualita, sebevyjádření , spontaneita, ovlivňování, očekávané a zvláštní jevy |
|
||
Last update: Mgr. Magdalena Novotná, Ph.D. (24.02.2019)
FULKOVÁ, M., HAJDUŠKOVÁ, L., SEHNALÍKOVÁ, V. Galerijní a muzejní edukace 1: vlastní cestou k umění: vzdělávací programy Uměleckoprůmyslového musea v Praze a Galerie Rudolfinum v roce 2011. Praha: PedF UK 2012 FULKOVÁ, M., NOVOTNÁ, M. Výtvarná výchova pro 6. a 7. roč. ZŠ a víceletá gymnázia. Praha: Fortuna 1997 KITZBERGEROVÁ. L. Didaktika výtvarné výchovy. Praha: PedF UK 2014. elektronický text TŘEŠTÍK, M. Umění vnímat umění. Praha: Gasset 2011
CIKÁNOVÁ, K. Kreslete si s námi. Praha Aventinum 1992, 1997 FIŠER Z., HAVLÍK V., HORÁČEK, R. Slovem, akcí, obrazem. Brno: MU 2010 HORÁK, O., FRANTA, J. Proč obrazy nepotřebují názvy? Praha: Labyrint 2014 KESNER, L. Muzeum umění v digitálním věku. Praha: Argo a NG 2000 ROESELOVÁ, V. Řady a projekty ve výtvarné výchově. Praha: Sarah 1997 SLAVÍK, J. Hodnocení v současné škole. Praha: Portál 1999 PODLIPSKÝ, R., VANČÁT, J., UHL SKŘIVANOVÁ, V., ZIKMUNDOVÁ, V. a kol. Tvořivost ve výtvarné výchově. Plzeň: ZU 2017 TOMKOVÁ, A. Práce s žákovským portfoliem v primární škole. In Školní vzdělávací program krok za krokem. Praha: Verlag Dashofer 2005 |
|
||
Last update: Mgr. Magdalena Novotná, Ph.D. (02.02.2021)
seminar, lecture |
|
||
Last update: Mgr. Magdalena Novotná, Ph.D. (24.02.2019)
Evaluation
|
|
||
Last update: Mgr. Magdalena Novotná, Ph.D. (28.01.2022)
1. Cíle a obsah výtvarné výchovy 3. RVP ZV, ŠVP, kurikulární dokumenty; plánování výtvarného úkolu I. 4. Analýza výtvarného úkolu; tvořivost; plánování výtvarného úkolu II. 5. Standardy Vv; analýza učiva 6. Vizuální vnímání 7. Umění ve výtvarné výchově; interpretace uměleckého díla 8. Galerijní a muzejní edukace, metody a přístupy; příklady 9. Muzejní pedagogika; návštěva a analýza vzdělávacího programu 10.Reflexe a zpětná vazba ve Vv; formativní hodnocení 11. Hodnocení ve Vv; plánování výtvarného úkolu III. |