SubjectsSubjects(version: 945)
Course, academic year 2010/2011
   Login via CAS
Didactics of German - Current Issues - O01307428
Title: Didaktika NJ, aktuální otázky
Guaranteed by: Katedra germanistiky (41-KG)
Faculty: Faculty of Education
Actual: from 2010 to 2010
Semester: winter
E-Credits: 2
Examination process: winter s.:
Hours per week, examination: winter s.:0/2, C [HT]
Extent per academic year: 26 [hours]
Capacity: unknown / unknown (unknown)
Min. number of students: unlimited
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
State of the course: taught
Language: German
Teaching methods: full-time
Teaching methods: full-time
Old code: DINJ
Note: course can be enrolled in outside the study plan
enabled for web enrollment
priority enrollment if the course is part of the study plan
Classification: Teaching > German
Annotation - Czech
Last update: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. (14.09.2019)
Cílem kurzu je v návaznosti na předcházející kurzy lingvistiky zprostředkovat další prohlubující poznatky o nových trendech ve výuce cizích jazyků, zejména ve vztahu k počáteční výuce němčiny u žáků mladšího školního věku. Obsahem kurzu je simulování jedné vyučovací hodiny (v rozsahu 45 minut) na zadaná témata, která tematicky odpovídají RVP pro 1. stupeň ZŠ. Po každé simulované hodině bude následovat feedback ve formě diskuze v rámci skupiny.
Literature - Czech
Last update: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. (14.09.2019)

RAMPILLON, U. Lernen leichter machen. München: Hueber 1999. ISBN 3-19-001574-0.
WAGNER, D., ZEIGLER, P. Mit Liedern lernen. 6. Aufl. Ismaning/München: Verlag für Deutsch, 1992. ISBN 3-88532-660-4.
WEIGMANN, J. Unterrichtsmodelle für DaF. München: Hueber, 1995. ISBN 3-19-0011493-0.
BORRIES, M., JONEN-DITTMAR, B. ROSENKIND, M. Spielstrasse Deutsch. Materialien und Spiele für den Unterricht DaF im Primarbereich. München: Goethe Institut, 1991. ISBN 3-626-01418-5.
Učebnice NJ pro 1. stupeň ZŠ/ZŠ s RVJ
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha: MŠMT, 2005+aktualizace

 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html